PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 13:32:55
    Temat: Re: A teraz...
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-09-04 01:40:02 +0200, Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> said:

    > To są ludzie. Niech się martwią sami o siebie.

    Czyli dopuszczasz myśl, że pojawi się jakiś Gitlier czy inny Gie...ych
    i poprowadzi te "martwiące się tylko o siebie" rzesze na enklawy
    bogactwa? Z widłami, cepami i z czym kto tam ma? A gdy Tobie przydarzy
    się bankructwo (prawdziwe, nie takie "polskie" z kontami na Jersey) i
    znajdziesz się w biedzie, to reszta społeczeństwa też powie: to
    człowiek... niech martwi się teraz sam o siebie.

    Bo ja po to jestem członkiem organizmu państwowego, by ten (utrzymywany
    za moje słone podatki) coś dla mnie zrobił, gdy przyjdzie taka potrzeba
    - upadek naszego kraju objawia się w tym, że nie robi. Policja mnie nie
    chroni, sądy sądzą niezgodnie z prawem i mają to prawo "w poważaniu",
    zresztą samo prawo skonstruowane jest przez lobby na użytek własny i na
    pohybel i szkodę reszcie...

    Staaary! Ja oddaję ponad połowę (sporo ponad) zarobionych przeze mnie w
    pocie czoła pieniędzy na tę bandę darmozjadów (politycy i urzędnicy) a
    efekty jak zwykle są wspaniałe: nowe pomniki i obchody, msze i
    konferencje, IPNy i TVP...i dziurawe drogi.

    To po co nam takie państwo? Dla kogo?

    pozdrawiam
    camel