PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Date: Tue, 13 May 2008 00:36:56 +0200

    W wiadomości news:g0abop$p6i$1@news.onet.pl sz <s...@b...no> pisze:

    > chyba pierwszy raz zgadzam się z tobą, Jotte :)
    Nie moja wina...
    Ale - zawsze to jakiś krok we właściwym kierunku. ;)).
    W każdym razie gratuluję.

> [...]
    > wreszcie jest bat dla przedsiębiorców. pies ich trącał, niech zamykają
    > firmy jak in źle... ale czy na pewno?
    > za jakąkolwiek usługę wszyscy teraz płacą drożej lub/i jest ona podłej
    > jakości. można się cieszyć jak to pracownikom dobrze ale potem pracownik
    > zechce wydać swoje łatwiej niż kiedyś zarobione pieniądze i okaże się że
    > przeliczając na ceny produktów i usług wcale więcej nie zarobił. cena
    > jednego jest pensją drugiego i kółeczko się zamyka, nie jest wiec wcale
    > pewne czy stojąc po stronie zwykłego pracownika dobrze robisz ciesząc się
    Chyba źle mnie jednak odbierasz, może czytasz mnie dorywczo, może ja się
    nieprecyzyjnie wyrażam (a naklepałem się na tej grupie sporo od ładnych paru
    lat, nieraz mądrzej, nieraz głupiej, jak większość). A może po prostu
    szufladkujesz, jak wielu Bylejakiego zaszufladkowało (ja też?) i już tylko
    pod te swoje szuflady czytasz.
    Jestem człowiekiem pracy najemnej, opowiadam się więc na rzecz grupy, do
    której należę. To chyba oczywiste i naturalne. Ale skąd ci przyszło do głowy
    przypisywać mi radość, że likwidowane są miejsca pracy jako takie???
    Natomiast eliminacja z rynku przedsiębiorstw oferujących miejsca pracy o
    patologicznych cechach, odbiegających od zasad ustanowionych obowiązującymi
    regułami prawa pracy to zjawisko wg mnie pozytywne. Natura nie znosi bowiem
    próżni, w ich miejsce powstaną kolejne (jeśli są potrzebne), doświadczeńsze
    losem poprzednich.
    Strasznie uogólniam, ale chyba kapujesz o co mi biega.

    --
    Jotte