PracaGrupypl.praca.dyskusje50 latkowie w nowej rzeczywistośći › Re: 50 latkowie w nowej rzeczywistośći
    From: "Justyna" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 50 latkowie w nowej rzeczywistośći
    Date: Wed, 15 Jan 2003 12:31:01 +0100

    Użytkownik "anna " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości:
    > Co
    > sądzicie o naszym pokoleniu?
    > Anna

    Jak widać życie nas nie rozpieszcza, a w Pani przypadku to rzeczywiście
    można mieć niezłego doła
    Ja mam 24 lata i wiadomo, że Pani pokolenie kojarzy mi się z moimi rodzicami
    ale jak patrzę na ich obrotność i żywotność (mama 57, tata 55 lat) to uważam
    że to niesprawiedliwe, ze rynek pracy jest taki ograniczony
    skoro w Polsce pracuje tak długo do tego wieku emerytalnego i całe życie są
    odprowadzane składki ZUS z naszych pensji to uważam za niesprawiedliwe
    traktowanie osób w Pani wieku jako "zużyte"
    nie wiem ile lat pracy Pani zostało ale tak abstrachując, że powinna Pani
    pracować np do 65 roku zycia, to 15 lat bez wizji pracy to jest jakieś
    totalne nieporozumienie
    ktoś z głową na karku powinien rozwiązać problem bezrobocia w tym kraju
    i drugi co z ludźmi, którzy czują się młodo a mają tyle lat co Pani i muszą
    dopracować do zasłużonej emerytury
    lub tymi, którzy są nawet słabi a też muszą dopracować swoje
    taki system i w ogóle wszystko co się teraz obserwuje mnie przeraża
    nie wiem jak to będzie gdy moje pokolenie dojdzie do wieku emerytalnego i
    zaczną się rozliczenia z niby super II filarem
    Pani można tylko zyczyć cierpliwości i wytrwałości
    czasem los uśmiecha się do człowieka
    mój wujek po dwóch latach znalazł pracę - a miał wtedy 54 lata, funkcje
    kierownicze za sobą itd
    głowa do góry
    pozdrawiam
    Justyna