PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-18 12:40:05
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ocvzywiście, że powinno się zaradzic, ale różnią nas metody zaradzenia.

    No to zdradz mi te metode.

    > Ile podaktu chcesz zapłacić dodatkowo, aby było na tą podwyższkę?

    Czy Ty starasz mi sie wmowic, ze w Polsce jest tak super, ze wszystkie
    pieniadze z podatkow, ida na sprawy konieczne? Nie uwazasz, ze w systemie
    ginie tyle kasy, ze gdyby polatac dziury, to wystarczyloby i na podniesienie
    minimu i na zmniejszenie podatkow?

    > Jakby to była prawda, to by wszyscy w Polsce zarabiali 900 brutto.
    > Ciekawi mnie jak sobie tłumaczysz, że są ludzie w Polsce, którzy zarabiaja
    > w prywatnych firmach dużo więcej?

    Bo maja cos wyjatkowego do zaoferowania. Ale pytam sie, czy nie rozumiesz,
    ze sa w Polsce ludzie, ktorzy ciezko oraja i robia duzo dobrego dla firmy, a
    zarabiaja niewiele? Bo rynek jest zdziczaly.