PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
  • Data: 2005-08-30 16:16:08
    Temat: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: IAl [Tue, 30 Aug 2005 15:03:10 +0200]:

    > Myślę, że skoro dajemy przyzwolenie na łamanie prawa
    > w imię zysków i wydajności

    Jakiego lamania prawa przepraszam? Jest gdzies w KK zapis,
    ze nie mozna tworzyc dobrej atmosfery pracy? A moze w KP?
    Paragraf poprosze, zanim zaczniesz glupoty opowiadac.

    > Atmosfera to powinna być przede wszystkim PROFESJONALNA !!
    > a nie takie bzdury!

    Jak sobie zatrudnisz bufona, ktory bedzie Ci rozpierniczal
    zespol i wprowadzal napieta atmosfete, projekty zaczna Ci sie
    nagle miesiacami ciagnac a _dobrzy_ ludzie szukac innej pracy
    to pogadamy. Na razie sie nie wypowiadaj, ok?

    > Już samo dyskutowanie ażebym musiał udowadniać konieczność
    > szanowania elementarnych praw człowieka, poszanowania ludzkiej
    > godności, jest *poniżające* dla mnie!

    To nie dyskutuj. A jak juz dyskutujesz, to wez pod uwage, ze
    jak na razie w tym kraju nie ma _obowiazku_ zatrudniania kazdego
    kto ma ochote byc zatrudniony. Pracodawca robi selekcje, i jesli
    na rozmowie uzna, ze dany czlowiek sie z zespolem nie zgra, to
    go nie zatrudnia i tyle. I _ma_ takie prawo.

    > Tak, ale teraz są wybory i wreszcie nadeszła pora podporządkować
    > te sprawy właśnie intersom *normalnych* ludzi zamiast się puszyć
    > gadką o inwestorach którzy akurat inwestują nie tam gdzie powinni...

    Kocie, niezaleznie od tego kto wygra, diametralnie sie nic w tym
    kraju i tak nie zmieni. Dorosly jestes, doskonale to powinienes
    juz wiedziec przeciez.

    > Ale dlaczego nie ma przesłania o *technologiach* ?!

    Bo technologie to oni sobie przywioza ze soba.

    > Jak ktoś ma w pracy sam "młody zespół" to z samej matematyki
    > statystycznej wynika, że stosował selekcję dyskryminacyjną.
    > Łatwo przeprowadzić matematyczy dowód.

    Po matematycznym dowodzie nie idzie uzasadnic zadnej dyskryminacji.
    Wystarczy przedstawic ogolna statystyke, ze w danej grupie wiekowej
    zdecydowanie czesciej wystepuje znajomosc czy umiejetnosc szukana
    przez pracodawce, i mozesz sobie swoja matematyke wiesz gdzie...

    > W *normalnym* sądzie też łatwo to udowodnić.

    A skad Ty normalny sad w tym kraju wezmiesz? :)))

    Kira (ubawiona)