PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rachmistrz

  • 1. Data: 2002-02-26 10:42:08
    Temat: Rachmistrz
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    Witam,
    Jeśli ktoś zna prawo pracy to b.proszę o pomoc:
    W mojej firmie jest nieciekawie....w związku z czym pracodawca chce
    ograniczyc ilośc miejsc pracy (pracuję w biurze)
    Mam umowę na 8 lat (z możl. 2 tyg.wyp.),ale dostałam prpozycję pracy na 1/2
    etatu, czy gdybym odmówiła pracodawcy podpisania takiej umowy to ON ma
    obowiązek mnie zwolnić?...ja sama nie chciałabym rezygnować(wiadomo z jakich
    przyczyn),jak to jest ...czy jeśli on to zrobi będę miała prawo do zasiłku?
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-02-26 13:01:27
    Temat: Re: Rachmistrz
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    Wlasciwe odszyfrowanie ofert pracy to polowa sukcesu. Postaramy

    rafi pozdrawia

  • 3. Data: 2002-02-26 13:54:12
    Od: "eleutheria" <e...@w...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pracuję 4 lata w zakładzie, pracodawca chce mi wypowiedzieć umowę bez
    > przyczyny, ale wiem, że zaproponuje mi jakąś umowę agencyjną (działalność
    > gosp.), co zrobić.

    Nie może "bez przyczyny", nie istnieje taka forma prawna.
    Jeżeli zostaniesz zwolniony z przyczyn dotyczących pracodawcy to przysługuje
    Ci 1- miesięczna odprawa (i nie ma to nic wspólnego z propozycją ajenta).
    Działalność gospodarcza na umowie ajencyjnej (prowizja), to ciężki kawałek
    chleba. Trzeba mieć predyspozycje do takiej pracy.

    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-02-26 15:50:45
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Stało się to Tue, 26 Feb 2002 16:52:53 +0100, gdy TeXXaS
    <m...@e...pw.edu.pl> napisał:

    >AFAIK - a nie jest to moja działka - to ktoś kto planuje kampanie reklamowe.

    Scislej: to ten, kto ustala w jakich mediach pojawi sie reklama (radio,
    TV, prasa, internet) oraz tworzy konkretny 'plan mediów' - co, gdzie i
    kiedy, np. spot 30-sekundowy w TVN po prognozie pogody.

    pzdr
    Robert

    --
    Robert Drózd <r...@s...waw.pl>
    "Zakłady pracy to najmniejsze komórki społeczne."

  • 5. Data: 2002-02-26 22:39:02
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    mam pytanie, czy jeżeli póltora roku prowadziłem DG, i zarabiałem nieco
    więcej niż minimalna krajowa, a także odprowadzałem wszystki niezbędne
    rzeczy ZUS, podatki etc. to czy po zlikwidowaniu DG przysługuje mi zasiłek
    dla bezrobotnych?

    Jeżeli tak, to jakie dokumenty należy przedstwaić w u.pracy

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-02-26 22:50:59
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Mialem podobny problem ......

    Wybralem telekomunikacje i tego nie zaluje. Juz szesc lat temu mozna
    bylo sie spodziewac, ze w tym jest przyszlosc. Wszyscy rzucili sie na
    komputery, informatyke i ja tez moglem, lecz zmienilem zdanie. Teraz tez
    widze ogromne mozliwosci w telekomunikacji i w tym czym sie zajmuje,
    czuje pelny entuzjazm do pracy i jestem z niej bardzo zadowolony.
    Telekomunikacja coraz bardziej powiazana jest z informatyka wiec i w tym
    kierunku mozna sie rozwijac. Dodam do tego prace w najbardziej znanej na
    swiecie firmie telekomunikacyjnej i ...... jest super.

    --
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    ** eReS ** // e...@m...com

  • 7. Data: 2002-02-26 23:59:31
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Witam

    Mam podstawowe pytanie: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Jestem administratorem Linuxa, serwisantem Lan i Windows. Jestem bardzo
    zdziwiony sytuacją na rynku pracy we Wrocławiu bo dałem ogłoszenia do gazet,
    że szukam pracy i zlecen (gazeta wyborcza i autogiełda dolnoslaska) ale nie
    ma z tego żadnego odzewu.
    Wiecej pracy mam w innych miastach bo robie zlecenia instalacji serwerów,
    serwisowanie komputerów z linuxem i windowsami, itp w całkiem małych
    miejscowościach jak Lublin itp ale we Wrocławiu nie moge znaleźć żadnego
    zlecenia. Nie wiem czym to jest spowodowane? Może źle szukam?

    Czy ktoś ma może jakieś wskazówki jak szukać? Albo wie co jest przyczyną
    takiego stanu?

    pozdrawiam
    konrad

  • 8. Data: 2002-02-27 01:05:27
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    - to, co wyżej przytoczyłam, to wypowiedzi
    > pracowników z agencji rekrutujących.

    chyba wypowiadane kiedy szukają nauczyciela języka polskiego do szkoły
    podstawowej w Pcimiu Dolnym

  • 9. Data: 2002-02-27 08:20:46
    Od: "Kontrolne" <k...@h...pl>

    no właśnie, ile zarabia taki serwisant w sklepie sprzedającym komputery, czy
    w zależności od ilości napraw?, od ilości złożonych zestawów komputerowych
    do sprzedaży (ile może być warte złożonie 1 komputera??), a może jakaś
    stawka godzinowa????

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2002-02-28 10:19:00
    Od: "Omnipotent Q" <o...@w...pl>

    Witam.

    http://www.sap.com/poland/o_sap/oferty_pracy/sme_a_m
    .asp

    Pod powyższym linkiem jest oferta pracy. Jest podany zakres obowiązków
    i wymagania. Szczególnie polecam trzeci punkt wymagań od dołu.
    Zastanawiam się, dlaczego nie Monty Python ???

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp