PracaGrupypl.praca.dyskusjeRachmistrz › Re: Rachmistrz
    From: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rachmistrz
    Date: 27 Feb 2002 00:59:31 +0100
    Sender: m...@l...localdomain

    Witam

    Mam podstawowe pytanie: Jak szukac pracy we Wroclawiu?
    Jestem administratorem Linuxa, serwisantem Lan i Windows. Jestem bardzo
    zdziwiony sytuacją na rynku pracy we Wrocławiu bo dałem ogłoszenia do gazet,
    że szukam pracy i zlecen (gazeta wyborcza i autogiełda dolnoslaska) ale nie
    ma z tego żadnego odzewu.
    Wiecej pracy mam w innych miastach bo robie zlecenia instalacji serwerów,
    serwisowanie komputerów z linuxem i windowsami, itp w całkiem małych
    miejscowościach jak Lublin itp ale we Wrocławiu nie moge znaleźć żadnego
    zlecenia. Nie wiem czym to jest spowodowane? Może źle szukam?

    Czy ktoś ma może jakieś wskazówki jak szukać? Albo wie co jest przyczyną
    takiego stanu?

    pozdrawiam
    konrad