PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV & LM po angielsku

  • 1. Data: 2002-02-26 08:31:15
    Temat: CV & LM po angielsku
    Od: "Jacek P." <j...@p...onet.pl>

    > Czesc!
    >
    > Poszukuje wzorow CV i LM po angielsku.
    > Bardzo prosze o linki, gdzie takowe moge znalezc.
    > Bylem juz na jobs.pl, topjobs.pl, ale poszukuje dalej...

    W Internecie sa jeszcze wyszukiwarki....
    http://www.google.com/search?hl=en&q=%22resume+examp
    le%22

    /\/\

  • 2. Data: 2002-02-26 09:11:15
    Temat: Re: CV & LM po angielsku
    Od: "Michal Adamczewski" <m...@w...pl>

    poszukaj tutaj
    http://www2.gazeta.pl/praca/

    Powodzenia

  • 3. Data: 2002-02-26 09:56:53
    Od: "jules" <j...@y...pl>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > Slavo wrote:
    > >
    > <ciach>

    > No dobra - chodzi mi o "cechy charaketru" a nie o wiadomosci uzyskane w
    > szkole.
    > Uczyli Cie tego co wspomniales na Twojej polibudzie? Pewno nie - a jesli
    > juz to bimbales sobie z przedmiotu...

    nie na polibudzie, gdzie indziej - mialem taki fajny kurs

    > A pewnie teraz chcialoby sie zostac "kerownikiem"?
    > Ja bym chcial....

    ja juz mialem na glowie prawie10 osób.... i budzety, urlopy, zmiany,
    organizacje pracy, rozmowy kwalifikacyjne...

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-02-26 10:14:23
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    Nie za=B3amuj... OK?

  • 5. Data: 2002-02-26 14:52:33
    Od: "noizz" <h...@l...pl>

    Użytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisał w wiadomości

    > jeśli szukasz po_angilelsku to dlaczego na polskich serwisach?
    proponowałbym
    > na anglojęzycznych poszukać, to takie jakieś bardziej naturalne ;-)

    Widzisz, nie kazdy zna angielski ;-)

    --
    nzz