PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko o umowę zlecenie Help!!! › Pytanko o umowę zlecenie Help!!!
  • Data: 2007-11-06 18:43:17
    Temat: Pytanko o umowę zlecenie Help!!!
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Pracodawca chce zatrudnić mnie do końca bieżącego roku na umowę
    zlecenie. Od nowego roku obiecuje podpisanie umowy o pracę. W związku
    z tym ma parę pytań:
    1) Czy pracując na umowę zlecenie muszę założyć własną działalność
    gospodarczą i opłacać sobie składki ZUS?(nie jestem już studentką)
    2) Czy umowa ta gwarantuje opłacanie składek na ubezpieczenie
    zdrowotne żebym w razie choroby mogła udać sie do lekarza?
    3) Jaki zapis w tej umowie gwarantowałby mi, ze pracodawca dotrzyma
    słowa i zatrudni mnie później na umowę o pracę?

    Jeśli ktoś mógłby mi pomóc rozwiać te wątpliwości będę bardzo wdzięczna