PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko o umowę zlecenie Help!!! › Re: Pytanko o umowę zlecenie Help!!!
  • Data: 2007-11-06 20:30:17
    Temat: Re: Pytanko o umowę zlecenie Help!!!
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:1194374597.525874.214170@q3g2000prf.googlegroup
    s.com,
    *Użytkownik* wrote:
    > Pracodawca chce zatrudnić mnie do końca bieżącego roku na umowę
    > zlecenie. Od nowego roku obiecuje podpisanie umowy o pracę. W związku
    > z tym ma parę pytań:

    Na pytania odpowiedzial ci Liwiusz.
    Jako ze wygladasz na zielona to warto dodac.
    - nie ma na UZ urlopu (chyba ze w umowie jest to jakos zawarte)
    - nie ma czegos takiego jak chorowanie i nieobecnosc w pracy. Otrzymasz
    potem odpowiednio mniej wynagrodzenia albo odpracujesz.
    - nie obowiazuja cie zapisy kodeksu pracy, czyli nie ma limitow czasu pracy,
    nie ma nadogodzin (mozna renegocjowac umowe i aneks ewentualnie),
    - nie dostajesz ewentualnych dodatkow stanowiskowych

    krotko mowiac... nie jestes pracownikiem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."