PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"

  • 31. Data: 2018-05-23 11:04:39
    Temat: Re: Przy próbie wysłania ZUS ZUA w ePłatniku na ePUE "operacja w trakcie, proszę czekać"
    Od: r...@g...com

    I ja dziękuję 3 dni się męczę... a tu taki banał... Ciekawe że mamy rok 2018 a tu
    żadnych zmian...

  • 32. Data: 2018-06-04 21:27:19
    Od: j...@g...com

    Ahh ! Bardzo dziękuję. To niesamowite a jednocześnie smutne, że programiści ZUsowscy
    przez tyle czasu nie zabrali się za rozwiązanie problemu/

  • 33. Data: 2018-08-01 11:18:33
    Od: b...@d...pl

    Dzień dobry ,
    bardzo dziękuje również skorzystałam z cennych wskazówek Pana Marcina i jestem
    ogromnie wdzięczna .Okienka faktycznie blokowały się , gdyby nie informacja nie
    przeszłabym tego tematu.Ogromne podziękowania .

    Dziękuję serdecznie .
    Życzę miłego dnia :)

  • 34. Data: 2018-09-06 14:13:01
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 1 kwietnia 2014 14:45:38 UTC+2 użytkownik m...@m...pl
    napisał:
    > Zapewne to już nieaktualne, ale może innym to pomoże. Przed wysłaniem dokumentów z
    ePłatnika, należy ustawić sposób podpisywania dokumentów, ponieważ profil zaufany z
    ePUAP nie jest domyślną metodą, jest nim kwalifikowany podpis elektroniczny. W tym
    celu należy skorzystać w PUE z zakładki Ogólny, potem po lewej Ustawienia i z
    rozwiniętej listy Ustawienia konta. Następnie należy zaznaczyć opcję Sposób
    podpisywania dokumentów w aplikacji ePłatnik: Podpis profilem zaufanym ePuap, a potem
    się przelogować. Trzeba również uważać na blokowanie wyskakujących okien w
    przeglądarkach - PUE otwiera okno w którym wskazujemy nasz profil zaufany z ePUAP i
    potem potwierdzamy kodem z SMS.
    > Suer.
    Szczególnie pomocna okazała się podpowiedź o wyskakujących okienkach ;-)

    przez profil ePUE - ePłatnik cały czas kręcą się zielone kropeczki i widnieje
    komunikat "Operacja w trakcie proszę czekać" i tak od 1,5h. Sesja gaśnie, loguję się
    znów, wysyłam zatwierdzony dokument i tak w kółko... Dokument był zweryfikowany,
    wszystko było poprawnie, konto płatnika zostało utworzone...

    które nie działają... no ale to nic wspólnego z kontem na ePUE nie ma i tym będę się
    przejmować później. Teraz muszę jakoś wysłać ten ZUS ZUA... wie może ktoś co z tym
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?

  • 35. Data: 2019-01-10 22:21:19
    Od: e...@o...pl

    Dzieki Ci odpowiadajacy :) Wpadlam na to ale nie udalo mi wczesniej samej dokopac do
    tych ustawien :) Pozdrawuam (2019 a wciaz aktualne!:D)

  • 36. Data: 2019-01-10 22:21:55
    Od: e...@o...pl

    W dniu niedziela, 1 lutego 2015 10:56:38 UTC+1 użytkownik t...@g...com
    napisał:
    > A ja oznaczyłem ePUAP jako sposób podpisywania, wyłączyłem AdBlocka, przelogowałem
    się, zaznaczyłem deklarację do wysyłki po prawej stronie, a po naciśnięciu "wyślij"
    nic się nie dzieje.

    a uzywasz internet explorera? Nic innego nie dziala ze strona ZUSu

  • 37. Data: 2019-02-08 13:25:45
    Od: e...@g...com

    napisał:
> [...]
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?

    Masakra, dzięki dobry człowieku! Ja z przyszłości czyli z 2019 ! :D:D:D

  • 38. Data: 2019-08-12 15:35:24
    Od: a...@g...com

    Panie Marcinie, ode mnie też dzięki! Moja radość jest nieskończona!

  • 39. Data: 2019-08-16 21:19:08
    Od: a...@g...com

    Szacunek Panie Marcinie! 16.sierpnia 2019 nadal działa!

  • 40. Data: 2019-12-09 22:14:05
    Od: y...@g...com

    On Thursday, 16 January 2014 21:18:38 UTC+1, a...@g...com wrote:
> [...]
    zrobić, żeby operacja została wykonana (na 3 przeglądarkach jest to samo)?

    Królu złoty! Straciłem nad tym 2h i gdyby nie ten post to pewnie wybrałbym się do
    rzędu samochodem 5h w jedną stronę...