PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)

  • 1. Data: 2003-10-10 14:30:40
    Temat: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    Wiem, ze to miejsce nie jest w celu takich ogloszen (z gory przepraszam),
    ale jestem zdesperowany. Moze ktos z szanownych grupowiczow pracuje i
    slyszal o jakims wolnym miejscu lub mial oferte pracy, ktora odrzucil, a
    jest ciagle aktualna.
    Moja znajoma (26 lat) w dniu dzisiejszym dostala wypowiedzenie.
    W jednej chwili straciła jedyne źródło utrzymania.
    Największy problem jest w tym, iż pochodzi z miejscowości pod Gdańskiem (100
    km). Z dniem dzisiejszym znalazła sie w potrzasku i nie ma jak zapłacić za
    wynajmowany pokój i studia. Zwracam sie z uprzejma prosba do Szanownego
    Pracodawcy o pomoc w postaci zatrudnienia.
    Osoba ta jest na ostatnim roku licencjatu zarzadzania na UG (zaoczne) i ma
    wykształcenie technika ekonomsty.
    Od dwóch lat pracowała jako rejestratorka w prywatnej przychodni. Wcześniej
    jako sprzedawca w sklepie spozywczym oraz jako barmanka w smażalni ryb.
    Bardzo prosze jeszcze raz o wybawienie.
    Z góry uprzejmie dziekuje za każda oferte uczciwej pracy.
    pozdrawiam
    zatroskany

  • 2. Data: 2003-10-10 14:57:39
    Temat: Re: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: Witiia <w...@o...pl>

    Użytkownik Tomala napisał:

> [...]
    > Bardzo prosze jeszcze raz o wybawienie.
    > Z góry uprzejmie dziekuje za każda oferte uczciwej pracy.

    Stary, w podobnej, a nawet w gorszej sytuacji jest tysiące Polaków i
    Polek. :(

    Witiia

  • 3. Data: 2003-10-10 15:19:32
    Temat: Odp: Prośba o wybawienie (dotyczy Trojmiasta)
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    >Stary, w podobnej, a nawet w gorszej sytuacji jest tysiące Polaków i
    Polek. :(

    Ale to chyba nie wplywa na to, ze nie moge prosic szanownych grupowiczow o
    pomoc :)
    a raczej powinno w tej sytuacji byc :(
    kilka tysiecy to nie wiele jak na 40 mln, co nie zmienia faktu tragicznego
    polozenia.
    przepraszam, jezeli moj apel kogos urazil
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-10 17:44:17
    Od: "Jurek Minus" <a...@f...pl>

    Tomala <w...@g...pl> typed:

    > Wiem, ze to miejsce nie jest w celu takich ogloszen

    jak wiesz to czemu spamujesz

    NTG

    hint: pl.praca.szukana

    ZZ

  • 5. Data: 2003-10-10 21:11:32
    Od: "Egida" <peen@wytnij_to.interia.pl>

    Przestańcie się czepiać, raczej pomyślcie jak pomóc!

  • 6. Data: 2003-10-10 21:52:16
    Od: "Jurek Minus" <a...@f...pl>

    Egida <peen@wytnij_to.interia.pl> typed:

    > Przestańcie się czepiać, raczej pomyślcie jak pomóc!

    1. odpisuj pod cytatem
    2. pl.praca.dyskusje to nie biuro posrednictwa pracy
    3. tysiace sa ludzi sa w podobnej sytuacji i takie spamowanie na pewno jej
    nie pomoze
    4. EOT

    ZZ

  • 7. Data: 2003-10-10 21:53:54
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    jestem zdesperowany :)

  • 8. Data: 2003-10-10 21:54:39
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    bardzo prosze o jakiekolwiek porady, namiary.
    szczerze przepraszam i blagam

  • 9. Data: 2003-10-10 22:21:30
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    oki - juz sie nie odzywam
    nie wiem co dalej robic
    chyba strzelic sobie w le.. glowe

  • 10. Data: 2003-10-11 07:54:35
    Od: "Kinga" <k...@w...pl>

    zajrzyj na pl.praca.oferowana...może tam coś będzie...
    powodzenia,
    Kinga