PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZARABIAJ POPRZEZ ALLEGRO !!!!

  • 1. Data: 2003-10-10 13:39:16
    Temat: ZARABIAJ POPRZEZ ALLEGRO !!!!
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    Odwiedz moja strone http://www.zuru.prv.pl znajdziesz na niej wiele
    ciekawych rzeczy, miedzy innymi banner allegro poprzez ktorego mozesz
    zapisac sie do programu partnerskiego i zarabiac pieniadze. Warto sprobowac
    poniewaz ALLEGRO to powazna firma no i do tego polska. Zachecam.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-10-10 16:18:22
    Temat: Re: ZARABIAJ POPRZEZ ALLEGRO !!!!
    Od: "Chesterro" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprobowac
    > poniewaz ALLEGRO to powazna firma no i do tego polska. Zachecam.

    autora tego wątku prosiłbym o kontakt na priv
    muszę napisać list motywacyjny i brakuje mi pomysłu
    na oryginialne i ciekawe podejście do tematu

    talent literacki autora stronny zuru.prv.pl dosłownie "powalił mnie na
    kolana" .... ze śmiechu

    ROTFL

    PS. prosze autora wątku o szybki kontakt gdyż ten list motywacyjny musze
    dostarczyc do poniedziałku
    do bardzo poważnej firmy i do tego polskiej :)
    :):):)

    pozdrawiam

    --
    pozdrawiam