PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z urlopem

  • 11. Data: 2007-04-11 19:09:18
    Temat: Re: Problem z urlopem
    Od: Piotr <p...@R...com>

    grom@x napisał(a):
    > podstawa: 4 + 2 i 8/12 + 2 i 5/12 + 1/12 = 8 i 14/12 = 9 lat i 2 miesiące. Czyli 20
    dni urlopu na rok, w lutym (przy ciągłości pracy do tego momentu) wypadnie ci 26 dni
    urlopowych. Byc może do wykorzystania już od poczatku 2008 roku, ale tutaj reki nie
    dam sobie uciąc
    To dlaczego ja, mając 26 lat --> 5 lat studiów i 3. rok pracy - mam w
    tym roku 26? Błąd naszych kadr??

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-04-11 19:22:15
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > To dlaczego ja, mając 26 lat --> 5 lat studiów i 3. rok pracy - mam w
    > tym roku 26? Błąd naszych kadr??

    Studia 8 lat do stażu pracy
    + 2 lata pracy = 10 lat więc przysługuje 26 dni urlopu. Chyba że studiowałeś
    zaocznie wtedy nie należy się. ;)

  • 13. Data: 2007-04-11 20:53:42
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Gienek nabazgrolił na ekranie:
    > Studia 8 lat do stażu pracy
    > + 2 lata pracy = 10 lat więc przysługuje 26 dni urlopu. Chyba że
    > studiowałeś zaocznie wtedy nie należy się. ;)

    Skąd to wywnioskowałeś, że jak ktoś zaocznie studiuje to 8 lat się nie
    należy?
    imo tryb ukończenia szkoły wyższej nie ma znaczenia, liczy się moment
    otrzymania dyplomu (chociaż wg zus moment obrony pracy magisterskiej).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 14. Data: 2007-04-12 16:39:55
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > imo tryb ukończenia szkoły wyższej nie ma znaczenia, liczy się moment
    > otrzymania dyplomu (chociaż wg zus moment obrony pracy magisterskiej).

    Czyli jeśli studiuje się w czasie trwania zatrudnienia to liczy się
    dodatkowo do stażu pracy inaczej niż w przypadku szkoły policealnej?

  • 15. Data: 2007-04-12 17:25:01
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Gienek nabazgrolił na ekranie:

    > Czyli jeśli studiuje się w czasie trwania zatrudnienia to liczy się
    > dodatkowo do stażu pracy inaczej niż w przypadku szkoły policealnej?

    A to co innego, wtedy się liczy to co jest bardziej 'opłacalne' dla
    pracownika.

  • 16. Data: 2007-04-13 06:41:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Gienek napisał(a):

    > Czyli jeśli studiuje się w czasie trwania zatrudnienia to liczy się
    > dodatkowo do stażu pracy inaczej niż w przypadku szkoły policealnej?

    Jesli studiujesz w trakcie trwania pracy - to do stazu wybierasz, albo
    studia albo to co przepracowales...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl