PracaGrupypl.praca.dyskusje › PODATKI

  • 1. Data: 2007-04-09 11:22:12
    Temat: PODATKI
    Od: "greg150" <g...@t...pl>

    WITAM MAM PYTANKO : W ZESZLYM ROKU OTWORZYLEM FIRME NA TERENIE
    NIEMIEC W FORMIE SAMOZATRUDNIENIA FUNKCJONOWALA CZTERY MIESIACE ALE
    NIEMIECKI URZAD PODATKOWY DO CHWILI ZAMKNIECIA CALEGO PRZEDSIEWZIECIA
    NI PRZYZNAL MI NUMERU PODATKOWEGO PEWNIE DLATEGO ZE DO MOMENTU
    ZAMKNIECIA OSIAGNALEM DOCHOD BEDACY PONIZEJ PROGU KTORY POZWOLIL BY IM
    COKOLWIEK OPODATKOWAC I ZAISTNIALA ( ROZMAWIALEM Z MOIM NIEMIECKIM
    DORADCA PODATKOWYM ) SYTUACJA ZE NIEMNIECKI URZAD PODATKOWY UZNAL ZE
    TEJ DZIALALNOSCI Z ICH PUNKTU WIDZENIA JAK BY NIE BYLO PONIEWAZ ONI I
    TAK NAWET JAK BY TEN NUMER PODATKOWY PRZYZNALI I ZADALI ROZLICZENIA
    ROCZNEGO TO I TAK NIE SCAGNA ANI CENTA PROBLEM W TYM ZE NIEWIEM JAK TO
    TERAZ UGRYZC CZY ROZLICZAC TO W POLSCE I NA PODSTAWIE CZEGO BO JA MAM
    TYLKO NIEMNIECKIE FAKTURY POZDRAWIAM WSZYSTKICH UCZESTNIKOW FORUM I
    PROSZE O RADE JEZELI KTOS MIALBY JAKAS WIEDZE NA TEN TEMAT LUB PODOBNE
    DOSWIADCZENIA GREG150

  • 2. Data: 2007-04-10 07:58:33
    Temat: Re: PODATKI
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    O KU...!
    Przeczytaj to co napisałeś.
    Słyszałeś kiedyś o przecinku?
    Wielkie litery w piśmie oznaczają krzyk.
    Wyobraź sobie, że ktoś stanie Ci nad uchem i jednym tchem,
    jednym ciągiem wywrzeszczy Ci do ucha to, co napisałeś.

    Zrozumiesz coś z tego?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-04-10 12:57:23
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Tfu! Oczy mnie rozbolały, napisz jeszcze raz, po ludzku.

    Tobi

  • 4. Data: 2007-04-10 15:39:47
    Od: "rheed" <w...@g...net>

    <Użytkownik "Marcin P." <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    <O KU...!

    Zabawne - powiedzialem to samo :-) Na prawde dawno czegos takiego nie
    widzialem :-P
    pozdr.
    rheed