PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Computerland - prosze o opinie

  • 11. Data: 2006-01-21 13:34:13
    Temat: Re: Praca w Computerland - prosze o opinie
    Od: "Michał Popowski" <m...@g...pl>

    gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał(a):

    > ja napisałem tylko tyle, że moje doświadczenie w pracy z cl-em to nie tylko
    > pasmo nieszczęść jak ty podajesz. podałem kontrargumenty. a ty dalej
    > odnosisz się tylko do swoich doświadczeń.
    Panowie nie warto się kłócić.
    Każdy wypowiada się na podstawie własnych doświadczeń.
    Ta Firma tak jak powiedziałem nie tylko znajduje się w Warszawie, sa też inne
    ośrodki. Warto składać aplikację ale niekoniecznie warto tam iść na praktyki.
    To co opisywaliście o znajomościach, tak chyba jest w większości firm ...skoro
    monitoruję rynek pracy i większości ofert - ciekawych ofert nie jest
    publikowanych w GW. Internet też nie daje nam pełnego dostępu.

    Fajną metodą szukania pracy jest bezpośrednie poszukiwanie - wtedy mamy więcej
    danych i łatwiej napisać LM.

    Polecam system linkedIN - po załogowaniu się macie dostęp do paru ciekawych
    ofert pracy. Więcej informacji, łatwiej można nawiązywać kontakty.

    Takie pseudo " grono" tylko ze zamiast zdjęć ludzie wymieniają informację.
    Możliwość wstawienia CV po angielsku umożliwia uwolnienie się od "lokalnych
    ofert pracy".