PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w CD Projekt

  • 11. Data: 2005-05-29 21:01:37
    Temat: Re: Praca w CD Projekt
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Ben napisał(a):

    > Niech lepej swoje gry wydają; obniżą koszty a nie startuja z cenami
    > wyższymi niż zagranicą i dziwią się że ludzie piratują.

    Wyższymi? Już od paru lat w Polsce są znacznie niższe ceny niż
    na zachodzie. W CDP zazwyczaj kształtują się na poziomie 100-120 zł
    za nowość (nieliczne wyjątki są droższe). Na zachodzie ceny kształtują
    się raczej w okolicach bliższych 200 zł (zwłaszcza biorąc pod uwagę
    koszty przesyłki).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 12. Data: 2005-05-29 21:03:54
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sat, 28 May 2005 07:45:00 +0200, Ben wrote:

    > Niech lepej swoje gry wydają; obniżą koszty a nie startuja z cenami
    > wyższymi niż zagranicą i dziwią się że ludzie piratują.

    Khm, ceny których gier są wyższe niż zagranicą?

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fysigunkus - A person who lacks curiosity

  • 13. Data: 2005-05-29 22:06:06
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

  • 14. Data: 2005-05-30 09:59:21
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Witaj,

    Mam znajomego programiste, ktory pracuje w tej firmie, Obecnie pracuja nad
    Widzminem. Firma fajna, klimat tez, sporo ciekawych projektow, pomoc ze
    strony szefostwa, poniedzialkowe sniadanka na koszt firmy :), godziny pracy
    jak najbardziej normalne, a popoludniami pracownicy moga sobie pograc w
    sieci wspolnie, moze brzmi to infantylnie, ale jest to naprawde fajna zabawa
    :)
    Paczki na swieta, dobra kasa! I czasem nawet dostaja gierki, ktore firma
    dystybuuje.
    Nie robia problemów z wlnym dniem, zawsze mozesz odpracowac w sobote itd...
    Moj znajomy sobie chwali bardzi :)
    Jesli chcesz szczogolów wiecej pisz na prv.
    Chetnie pomoge :)

  • 15. Data: 2005-05-30 23:52:09
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Khm, ceny których gier są wyższe niż za granicą?

    Relatywnie do zarobkow, zdecydowanie tak.

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 16. Data: 2005-05-31 19:19:55
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 31 May 2005 01:52:09 +0200, Alan wrote:

    > Relatywnie do zarobkow, zdecydowanie tak.

    No bardzo mi przykro, ale relatywnie do zarobków to u nas tańsze są może
    ziemniaki i jajka.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    entredentolignumologist - One who collects toothpick boxes