PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w CD Projekt

  • 1. Data: 2005-05-25 14:04:38
    Temat: Praca w CD Projekt
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Szanowni forumowicze,
    Czy ktoś z Was może mi coś powidzieć na temat
    w/w firmy ???

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2005-05-25 16:37:35
    Temat: Re: Praca w CD Projekt
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 25 maj 2005 w liście
    [news:5928f$429485d5$3eb3199e$16984@news.chello.pl] Tony_Soprano
    [p...@o...pl] napisał(a):

    > Szanowni forumowicze,

    To nie forum, jeno grupa dyskusyjna.

    > Czy ktoś z Was może mi coś powidzieć na temat
    > w/w firmy ???

    Jasne. Fajne gry kiedyś wydawali.

    Ps. Może byś tak zadał jakieś sensowniejsze pytanie? Wtedy może ktoś ci
    odpowie równie sensownie.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-05-25 19:05:32
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com>

    Rafał Wawrzycki wrote:

    > Ps. Może byś tak zadał jakieś sensowniejsze pytanie? Wtedy może ktoś ci
    > odpowie równie sensownie.

    Biorąc pod uwagę nazwę grupy, tytuł postu, itp. idzie się domyśleć o co
    chodzi.

    Zapomniałeś gościa na google odesłać.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-05-25 19:14:55
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    Wysyłałam tam kiedyś swoją aplikację.
    W odpowiedzi dostałam niechlujną bazę danych napisaną w MS Accessie, z prośbą
    by wpisać swoje dane, i im wysłać.
    Teoretycznie zajmowali się dystrybucją i nagrywaniem gier komputerowych.

    Jednak po lekturze ich stron internetowych, i po analizie zachowania doszłam do
    wniosku, że faktycznie zajmują się walką z piractwem komputerowym.

    stokrotka

    PS zapomniałam napisać, że ich siedziba była chyba na Jagiellońskiej w
    Warszawie, bardzo blisko posterunku Policji.

  • 5. Data: 2005-05-25 19:30:40
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wysyłałam tam kiedyś swoją aplikację.
    > W odpowiedzi dostałam niechlujną bazę danych napisaną w MS Accessie, z
    > prośbą
    > by wpisać swoje dane, i im wysłać.

    ??? To znaczy ta baza zawierala tez dane innych osob?

    > Teoretycznie zajmowali się dystrybucją i nagrywaniem gier komputerowych.

    Nie teoretycznie. Jako gracz naleze do stalych klientow i zapewniam Cie, ze
    oni te gry rzeczywiscie dystrybuuja.

    > Jednak po lekturze ich stron internetowych, i po analizie zachowania
    > doszłam do
    > wniosku, że faktycznie zajmują się walką z piractwem komputerowym.

    Co w tym dziwnego, ze zgodnie z prawem bronia swojego interesu?

    I.

  • 6. Data: 2005-05-25 20:12:29
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 25 maj 2005 w liście [news:4294cc7e$1@news.home.net.pl] Marcin
    [g...@l...pl.nospam.com] napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę nazwę grupy, tytuł postu, itp. idzie się domyśleć
    > o co chodzi.

    I dlatego należy olać dobry zwyczaj prawidłowego zadawania pytań? Żeby
    chociaż podał na jakie stanowisko chce się dostać.

  • 7. Data: 2005-05-25 23:00:22
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    > To nie forum, jeno grupa dyskusyjna.

    oki, dzięki Wielki Wodzu :))) !!!

    > Jasne. Fajne gry kiedyś wydawali.

    Jak nie wiele wiesz to nie otwieraj buzi :(((

    > Ps. Może byś tak zadał jakieś sensowniejsze pytanie? Wtedy może ktoś ci
    > odpowie równie sensownie.

    Panie Rafale, jakie sensowniejsze ??? myśleałem że znajde tu pomoc ale jak
    widze taklich
    bufonów jak TY to mi się żygać chce..!!! dzięki za help !!!

  • 8. Data: 2005-05-25 23:34:53
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 26 maj 2005 w liście
    [news:8e787$42950366$3eb3199e$12854@news.chello.pl] Tony_Soprano
    [p...@o...pl] napisał(a):

    > Panie Rafale, jakie sensowniejsze ??? myśleałem że znajde tu
    > pomoc ale jak widze taklich
    > bufonów jak TY to mi się żygać chce..!!! dzięki za help !!!

    O proszę! Publicznie to już nie jestem "Hujem"? Państwo pozwolą, że
    poznamy Tony'ego:

    [cyt]

    Huj ci w dupe nygusie jeden, zobaczymy kto się będzie śmiał ostatni.
    Oczekuj cioto naszej wizyty.

    Kolega

    [/cyt]

    A ja się głowiłem, co za spamera zjechałem...

  • 9. Data: 2005-05-28 05:45:00
    Od: Ben <b...@o...pl>

    Immona napisał(a):
    > Co w tym dziwnego, ze zgodnie z prawem bronia swojego interesu?

    Niech lepej swoje gry wydają; obniżą koszty a nie startuja z cenami
    wyższymi niż zagranicą i dziwią się że ludzie piratują.

  • 10. Data: 2005-05-29 20:32:21
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Ben" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niech lepej swoje gry wydają; obniżą koszty a nie startuja z cenami
    > wyższymi niż zagranicą i dziwią się że ludzie piratują.

    W tworzeniu tego kosztu wyzszego niz za granica maja swoj udzial straty na
    piractwie, ktore trzeba pokryc (no i np. koszty spolszczenia gry). Jesli za
    granica gry sprzedaje sie taniej, co za problem sprowadzic sobie gre z
    zagranicy?

    I.