PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomysł na zarabianie

  • 11. Data: 2003-02-12 18:34:51
    Temat: Re: Pomysł na zarabianie
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Smart Group <s...@w...pl> napisał(a):

    > hmmmm???? u mnie na tej stronie jest cena 99 PLn.... ????
    > a poza tym pomysly sa fajne
    > pozdrawiam
    No to nie wiem co jest - owszem, testowo dałem tyle, ale zaraz zmieniłem.
    Korzystasz z kafejki czy z domu? Spróbuj wcisnąc jednocześnie Ctrl + F5 - to
    jest "twarde" odświeżenie strony - pewnie przeglądarka się skeszowała... Jak
    nie pomoże, to wejdź bez www, tj. http://obywatel.com/eksiazki.html

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 12. Data: 2003-02-12 18:59:59
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Chodzi tu o firmy płacące za czytanie maili i za bycie online

    </ciach>

    Jezeli zartujesz to sroki, ale jezeli powaznie to:

    Czy szukasz glupszych od siebie?

    Czy ktos slyszal zeby zarobic na przegladaniu reklam w gazetach
    albo w tv? A czym ma sie roznic od tego przegladanie reklam
    w internecie?

    Naiwnych wierzacych w magiczne wzbogacenie sie na necie jednak nadal
    nie brakuje...

    Pozdrawiam

    Marcin

    "In philosophy, or religion, or ethics, or politics, two and two might make
    five, but when one was designing a gun or an aeroplane they had to make
    four." - George Orwell

  • 13. Data: 2003-02-12 21:03:01
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Te ebook'i są z licencją. Dlaczego zabierasz głos, jeżeli nie wiesz o czym
    > piszesz?

    A skad ma wiedziec, skoro nigdzie nie ma tresci licencji do wgladu ??

    GreG

  • 14. Data: 2003-02-12 21:39:49
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    > Acha i czemu szukasz
    > ludzi do tego biznesu - sam sobie rynek zmniejszasz i sprowadzasz
    konkurencje -
    > jesli ktos zajmie sie tym co Ty po nizszej cenie to zasadniczo od niego
    beda
    > ludzie kupowac ten sam towar po nizszej cenie a Ty starcisz...
    Jako że w zasadzie wszystkie te e-booki dotyczą sprzedaży e-booków, to
    trudno żeby kupił je ktokolwiek inny... tyle że ci klienci będą musieli
    również znaleźć osoby chcące sprzedawać e-booki, żeby cały ten szajs
    sprzedać...
    No more comments..

  • 15. Data: 2003-02-13 08:11:09
    Temat: Odp: Pomysł na zarabianie
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik WOJSAL <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2dqet$gl4$...@w...zso5.gda.pl...

    > A jak definiujesz slowo "spam"? :) (mam na mysli spam na grupie
    > dyskusyjnej).

    Reklama w miejscu do tego nie przeznaczonym ( => reklama niemile widziana).

    I właśnie z powodu wojny przeciwko spamom - spamerzy w swojej obronie
    starają się ukryć swój spam pod różnymi postaciami.
    Szczególnie przodują w tym spamerzy szukający chętnych do swojego łańcuszka
    św. Antoniego typu "zarabiaj w internecie". Zadają niby pytanie, czy
    naprawdę można na tym zarobić, że zapraszają do dyskusji itp. ale jednak
    jest to ukryty zwykły spam.
    Podobnie jest w przypadku tego wątku. Zresztą sam zobacz jaki to niby super
    interes pojawił się jako kolejny głos w tej dyskusji (post kulketasz-a).

    Rafał

  • 16. Data: 2003-02-13 08:40:45
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    GreG <g...@N...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A skad ma wiedziec, skoro nigdzie nie ma tresci licencji do wgladu ??
    >
    > GreG

    Witaj, czytałem Twoje wcześniejsze wypowiedzi na grupach - nie tylko tej - i
    uważałem Cię za bardzo inteligentnego człowieka. Nadal Cię za takiego uważam,
    ale sam fakt, że wdajesz się w polemikę na takim poziomie - świadczy że chyba
    miałeś zły dzień...

    Piotr Słotwiński
    http://obywatel.com

  • 17. Data: 2003-02-13 08:47:53
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Sengir <s...@m...icpnet.pl> napisał(a):

    > Jako że w zasadzie wszystkie te e-booki dotyczą sprzedaży e-booków

    Tak, ciekawe :-) Na 10 ebook'ów - 4 z nich są - w pewnym sensie o ebook'ach -
    ale 6 - NIE. Czyli - wbrew temu co piszesz - większosć nie dotyczy sprzedaży
    ebook'ów - co łatwo może sprawdzić każdy, kto potrafi liczyć do 10. No, ale -
    najwidoczniej chodziliśmy do różnych szkół...

    Piotr Słotwiński
    http://obywatel.com

  • 18. Data: 2003-02-13 09:47:13
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam ponownie - i już po raz ostatni :-( (przynajmniej w tym wątku)

    Rozpocząłem go mniej więcej tak:

    "Chciałbym zaprosić Państwa do podzielenia się własnymi pomysłami na
    samodzielne zarabianie.
    (...)
    To była moja propozycja. Posłużyłem się swoją stroną, ponieważ chcę
    przedstawić realnie taką możliwość zarabiania
    (...)

    Zapraszam Państwa do podzielenia się swoimi pomysłami na zarabianie wraz z
    drobiazgowym (tak jak u mnie) przedstawieniem wszystkich szczegółów.

    (...)

    p.s. Bardzo proszę - aby nie tracić energii na krytykowanie mojego pomysłu -
    który działa i przynosi dochód. Proszę raczej poświecić czas na
    przedstawienie własnych (szczegółowych) pomysłów na zarabianie.

    =======================================

    No i cóż otrzymaliśmy? To widać. LUDZIE! Chodziło mi o to - aby każdy, kto ma
    cokolwiek do powiedzenia, podzielił się z innymi swoim pomysłem. I co? No i -
    kupa.
    Skończyło się na pomówieniach, krytykach, itp. - ale pomysłów coś tu nie
    widzę. Nie podoba się mój? To nie krytykuj - tylko pokaż swój, pośmiejemy sie
    wszyscy. Już tu kiedyś o tym pisałem, ale powtórzę (dużymi literami, coby
    nikomu nie umknęło):
    1. NAJPIERW ZNIEŚ JAJKO, A PÓŹNIEJ GDACZ
    2. JEDNI MAJĄ WYMÓWKI, INNI ZARABIAJĄ PIENIĄDZE
    Nie ja to wymyśliłem, ale podpisuję się obiema rękami)
    Jeżeli założymy, że Internauci - choćby ze względu na umiejętność obsługi
    komputera, możliwości dostępu do wielu źródeł wiedzy, itp, itd. - stanowią tą
    bardziej światłą część Społeczeństwa - to jest to naprawdę bardzo, bardzo
    smutne...

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://obywatel.com

  • 19. Data: 2003-02-13 09:52:55
    Temat: Re: Odp: Pomysł na zarabianie
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Rafal <?@?.?> napisał(a):

> [...]
    > interes pojawił się jako kolejny głos w tej dyskusji (post kulketasz-a).

    Wytłumacz mi Rafale - jak mam przedstawić mój konkretny pomysł na zarabianie
    (zachęcając jednocześnie innych do zrobienia tego samego) - tak, coby żaden
    Internauta nie odebrał tego jako spam? Spróbuj sam zredagować taką treść -
    jak będzie o.k. - to nawet zapłacę Ci za nią.

    Piotr Słotwiński
    http://obywatel.com

    p.s. Powiedz mi Rafale, co widzisz jak otwierasz lodówkę?

  • 20. Data: 2003-02-13 10:31:59
    Temat: Odp: Odp: Pomysł na zarabianie
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Obywatel :-) <o...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2fptn$mec$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > Internauta nie odebrał tego jako spam? Spróbuj sam zredagować taką treść -
    > jak będzie o.k. - to nawet zapłacę Ci za nią.

    Nie przekonasz mnie, że Twoim celem nie była reklama Twojej strony. A skoro
    tak, to nie ma takiej treści, która reklamowałaby twoją stronę jednocześnie
    nie reklamując jej. Tak więc nie jestem w stanie takiej zredagować.

    Jeżeli nie rozumiesz mojego punktu widzenia (być może się mylę, w końcu
    sądzę tylko po pozorach - głębiej Ciebie nie znam), to popatrz na post
    kulkatesza w tym samym wątku - tutaj z pewnością przyznasz, że propagowanie
    jego sposobu zarabiania jest zwykłym spamem (podobnie jak inne łańcuszki).

    > p.s. Powiedz mi Rafale, co widzisz jak otwierasz lodówkę?

    hehe, spam :-))))

    Rafał