PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomyłka w wypłaceniu pensji.

  • 11. Data: 2005-05-19 14:34:41
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji.
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    lestat napisał(a):

    > Nie o pieniądze chodzi, ale głównie o zasady. Życie nie jest uczciwe i
    > to zawsze urzędnik i pracodawca ma większe prawa...

    Mam wrazenie, ze przemaweia przez Ciebie jakas pretensja, albo uraz do...
    własnie, do kogo? Do pracodawców, firm, korporacji, urzednikow...?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 12. Data: 2005-05-19 14:45:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Eddie [Thu, 19 May 2005 14:30:16 +0000 (UTC)]:

    > A nie maja tu zastosowania przepisy o bezpodstawnym
    > wzbogaceniu się?

    Maja.

    Kira

  • 13. Data: 2005-05-19 14:55:04
    Od: " " <s...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Re to: Eddie [Thu, 19 May 2005 14:30:16 +0000 (UTC)]:

    > Maja.

    No to w taki czy inny sposób trza oddać. Pozdr.

  • 14. Data: 2005-05-19 14:58:47
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: [Thu, 19 May 2005 14:55:04 +0000 (UTC)]:

    > No to w taki czy inny sposób trza oddać.

    No i odda. Wyzalic sie tylko chcial ;)

    Kira

  • 15. Data: 2005-05-19 16:09:16
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > No i odda. Wyzalic sie tylko chcial ;)
    >

    > Kira

    I ty tez tutaj??:)))

  • 16. Data: 2005-05-19 16:38:40
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia s...@g...pl
    <s...@g...pl> wystukał[a]:
    > No to w taki czy inny sposób trza oddać. Pozdr.

    Nie byłabym taka pewna o tym bezpodstawnym wzbogaceniu.
    Jakiś czas temu 'obiło' mi się o oczy rozstrzygnięcie podobnego sporu
    (sądowego), gdzie księgowa naliczając płace się pomyliła i kazała
    pracownikowi zwrócić nadpłatę. Jednak sąd wyraził opinię, iż pracodawca
    zatrudniając osobę o odpowiednich kwalifikacjach, niejako powinien
    ponosić konsekwencje pomyłek tej osoby. I że jeżeli płaca była naliczona
    przez uprawnioną przez pracodawca osobę, to powninien pracodawca ponieść
    konsekwencję pomyłki. I pracownik nie musiał nic zwracać.

    Nie jestem pewna do tego. Ale to było albo w Gazecie Prawnej, albo Rz
    (dodatku) jakieś miesiąc - dwa miesiące temu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 17. Data: 2005-05-19 17:20:10
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    (...)
    > w ostatecznosci wylecisz z roboty, haka mozna zawsze znalezc.
    > ja ostatnio wywalilem praktykantke z praktyki za 2. minutowe spoznienie,
    > bo ciagle miala problemy z punktualnoscia to postanowilem jej ulzyc:)
    (...)

    Napisz jeszcze prosze, ze to byla darmowa praktyka... .

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 18. Data: 2005-05-19 19:02:52
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Nikiel ;-\) [Thu, 19 May 2005 18:38:40 +0200]:

> [...]
    > iż pracodawca zatrudniając osobę o odpowiednich kwalifikacjach,
    > niejako powinien ponosić konsekwencje pomyłek tej osoby.

    Jakby Ci to gdzies trafilo w rece to podeslij, ok? Ciekawe
    jest, bo w sumie to by otwieralo droge do dowolnych zabaw
    z cudzymi pieniedzmi... ;>

    Kira

  • 19. Data: 2005-05-19 19:03:13
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: lestat [Thu, 19 May 2005 18:09:16 +0200]:

    > I ty tez tutaj??:)))

    Od zawsze :)))) No dobra, nie od zawsze. Ale od dawna.

    Kira

  • 20. Data: 2005-05-19 20:17:20
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-05-19 15:07, spoglądając w dolinę, Użytkownik mhl999 napisał:
    > [...]
    > ja ostatnio wywalilem praktykantke z praktyki za 2. minutowe spoznienie,
    > bo ciagle miala problemy z punktualnoscia to postanowilem jej ulzyc:)
    > [...]

    A czy te 2. minutowe spóźnienie miało wpływ na wykonywana pracę? Pytam,
    bo np. moja żona notorycznie sie wszędzie spóźnia. Jak jeszcze
    "chodziliśmy" ze sobą i się spóźniała na spotkania, to myślałem, że mnie
    wręcz olewa. :) Równocześnie jest dobrym pracownikiem od strony
    merytorycznej i nieraz inni pracownicy przychodzą do niej z pytaniem "co
    z tym zrobić?". Nigdy tez nie ma problemu aby została po godzinach gdy
    jest taka potrzeba.

    Pozdrawiam
    Kornel

    PS. Przypomniałem sobie, że jak jeszcze "chodziliśmy" , i była jakaś
    impreza, to wszyscy zostali zapraszani na np. 19:00, a moje kochanie na
    18:00. Przyszła ostatnia :) .