PracaGrupypl.praca.dyskusjePomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą › Pomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą
    From: Marek <n...@n...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą
    Date: Thu, 21 Aug 2003 00:42:49 +0200

    Witam, przedstawię po krótce firmę, z którą chcę sie pożegnać.
    Kilka miesięcy pracowałem w niej "na czarno". W końcu zlitowali się i
    podpisałem umowę o pracę na CAŁE ĆWIERĆ etatu, pracując 7,5-10h/dobę a
    zdarzało się i ponad dobę przesiedzieć. Trochę dużo jak na 1/4 etatu. Na
    konto co miesiąc wpływa 174pln z groszami i od tej podstawy płacony mam
    ZUS. Aha, nie mam pojęcia jaki obowiązuje mnie okres wypowiedzenia bo
    nikt w tej firmie nie dostał drugiego egzemplarza swojej umowy, a nie
    pamiętam jej dokładnie. Mój zmiennik za tydzień wyjeżdża na urlop i chcę
    wykorzystać fakt, że będę jedyną osobą w firmie potrafiącą obsłużyć
    pewną maszynę, która jest głównym źródłem dochodu tejże firmy. Mam
    zamiar postawić szefa pod murem. Plan jest taki: Idę do szefa i mówię,
    że chcę pracować na pełny etat, za tyle i tyle i chcę mieć wszystko na
    papierze JUTRO RANO. Oczywiście warunki będą dla niego nie do przyjęcia
    i następnego dnia, będzie kręcił nosem. Wtedy wręczę sekretarce
    wypowiedzenie. I tutaj kilka pytań: Czy składając dwutygodniowe
    wypowiedzenie mogę do końca terminu przychodzić sobie do pracy na 2godz?
    (bo obowiązująca umowa jest na 1/4 etatu), Czy można złożyć
    wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym? Jak ładnie ująć powód
    złożenia mojego wypowiedzenia?
    Z góry dzięki