PracaGrupypl.praca.dyskusjePomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą › Re: Pomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą
  • Data: 2003-08-21 09:50:18
    Temat: Re: Pomóżcie proszę efektownie rozstać sie z pracodawcą
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):

    > Nie chcę nasyłać PIPy, bo odbije się to na kolegach i koleżankach.

    Tzn co? oni tez kombinuja? Ktos na grupie opisywal swoje przygody bedac
    ochroniarzem, na firme naslal PIP - on co prawda zostal zwolniony (sam
    odszedl?), ale przynajmniej jego koledzy, ktorzy zostali zaczeli miec
    lepiej - wiec zawsze na cos sie przyda. Powodzenia.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))