PracaGrupypl.praca.dyskusjePODATKI › PODATKI
    From: "greg150" <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: PODATKI
    Date: 9 Apr 2007 04:22:12 -0700

    WITAM MAM PYTANKO : W ZESZLYM ROKU OTWORZYLEM FIRME NA TERENIE
    NIEMIEC W FORMIE SAMOZATRUDNIENIA FUNKCJONOWALA CZTERY MIESIACE ALE
    NIEMIECKI URZAD PODATKOWY DO CHWILI ZAMKNIECIA CALEGO PRZEDSIEWZIECIA
    NI PRZYZNAL MI NUMERU PODATKOWEGO PEWNIE DLATEGO ZE DO MOMENTU
    ZAMKNIECIA OSIAGNALEM DOCHOD BEDACY PONIZEJ PROGU KTORY POZWOLIL BY IM
    COKOLWIEK OPODATKOWAC I ZAISTNIALA ( ROZMAWIALEM Z MOIM NIEMIECKIM
    DORADCA PODATKOWYM ) SYTUACJA ZE NIEMNIECKI URZAD PODATKOWY UZNAL ZE
    TEJ DZIALALNOSCI Z ICH PUNKTU WIDZENIA JAK BY NIE BYLO PONIEWAZ ONI I
    TAK NAWET JAK BY TEN NUMER PODATKOWY PRZYZNALI I ZADALI ROZLICZENIA
    ROCZNEGO TO I TAK NIE SCAGNA ANI CENTA PROBLEM W TYM ZE NIEWIEM JAK TO
    TERAZ UGRYZC CZY ROZLICZAC TO W POLSCE I NA PODSTAWIE CZEGO BO JA MAM
    TYLKO NIEMNIECKIE FAKTURY POZDRAWIAM WSZYSTKICH UCZESTNIKOW FORUM I
    PROSZE O RADE JEZELI KTOS MIALBY JAKAS WIEDZE NA TEN TEMAT LUB PODOBNE
    DOSWIADCZENIA GREG150