PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkres wypowiedzenia - umowa o prace na 6 mies › Okres wypowiedzenia - umowa o prace na 6 mies
  • Data: 2003-04-30 05:32:09
    Temat: Okres wypowiedzenia - umowa o prace na 6 mies
    Od: "Sigi" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sytuacje jak w temacie tzn. umowe o prace na 6 mies. W umowie nie ma ani
    slowa o okresie wypowiedzenia. Wiec moje pytania:

    1. Przychodze dzisiaj do szefa i mowie mu ze chce odejsc. Jaki okres ma mnie
    prawo przytrzymac? Bo przy umowie na czas nieokreslony to miesiac, prawda?
    Czy ten okres ma zwiazek z dniem miesiaca, lub z dniem podpisania umowy
    (byla podpisana 1 lutego)?

    2. Pracuje przy projekcie, przy ktorym jesli odejde, beda problemy z
    ukonczeniem, byc moze niedotrzymany kontrakt. Czy z powodu mojego odejscia i
    takich skutkow moze mi cos grozic np. jakies oskarzenia, zepsucie papierow
    (tzn. jakies zwolnienie dyscyplinarne)? Nie znam dokladnie tych procedur
    wszystkich ;)

    Dzieki wielkie za konkretne odpowiedzi

    --
    Sigi