PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?

  • 61. Data: 2009-10-14 22:41:34
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hb5k0b$arh$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Skąd taki wniosek?
    To nie wniosek. To pytanie.

    > Co ma do tego wiek?
    > Równie dobrze mógłby to być młody Mongoł.
    Ale był stary Hindus.

    > Znam kilku elokwentnych idiotów.
    Elokwentnych idiotów???
    W każdym razie tak ci się wydaje.

    > Jeśli głuptas zrobi rozpoznanie
    Głupki mnie nie interesują inaczej niż jako zabawki.

    > Nie prawda, bo ważne jest, to co JA uznam za ważne.
    Nieprawda piszemy razem.
    To po pierwsze.
    Po drugie fakt, nieprecyzyjnie się wyraziłem i zabrzmiało zarozumialsko.
    No to sprostuję - dla _mnie_ jest ważne to, co ja uznam za ważne.
    A reszta h... mnie obchodzi.
    Mogę tak?

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2009-10-15 06:43:15
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:hb5k20$pse$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:hb5k0b$arh$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    > To nie wniosek. To pytanie.

    Teza zawarta w pytaniu - wniosek.
    Czyli pytanie tendencyjne typu: "Czy twoja żona wie, że jesteś pedałem?"

    > Ale był stary Hindus.

    Wydaje ci się.

    > Elokwentnych idiotów???
    > W każdym razie tak ci się wydaje.

    Innym również.

    > Głupki mnie nie interesują inaczej niż jako zabawki.

    Toż pisałem powyżej, że grunt to dobra zabawa. :-)

    > Nieprawda piszemy razem.

    Kolejny skrót myślowy? :)))

    > To po pierwsze.
    > Po drugie fakt, nieprecyzyjnie się wyraziłem i zabrzmiało
    > zarozumialsko.

    Fakt.
    Powinieneś odpokutować swoje błędy np. w pozycji klęcznej przez ok. 20
    min.

    > No to sprostuję - dla _mnie_ jest ważne to, co ja uznam za ważne.

    Dla innych i tak nie będzie to miało znaczenia, chyba że skalkulują w
    tym jakiś interes dla siebie.

    > A reszta h... mnie obchodzi.
    > Mogę tak?

    Dlaczego pytasz, skoro i tak h... cie obchodzi moja opinia? ;-)
    Dorosły jesteś (jak mi się wydaje).
    Rób co chcesz.
    Ciesz się życiem.

    EOT
    (bo mi OE zaraz wywali błędy z powodu zbyt długiego nagłówka)