PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mobbing i zwolnienie z pracy

  • 31. Data: 2007-01-20 09:21:37
    Temat: Re: Mobbing i zwolnienie z pracy
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    badzio napisał(a):

    > 2000 i kokosy. Ciekawe czego 2tys:/

    Kolumbijskich pesos? ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2007-01-20 12:25:34
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Andyk wrote:

    > wypad, na Twoje miejse jest 10 chętnych" i doszedłem do wniosku,
    > że to ma związek z wieloma uczelniami, które wypuszczają co roku
    > masę absolwentów, którzy chętnie będą HAROWAĆ za marne grosze
    > tylko po to, żeby mieć jakikolwiek staż. I z tego korzystają
    > pracodawcy. Tylko czy naprawdę opłaca im się szkolić nowych
    > ludzi, płacić za ich błędy niż zatrudnić kogoś z doświadczeniem?

    Juz dawno temu poznalem taka firme w Plonsku, ktora jechala na
    stazystach co rok nowych czyli nic nowego ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 33. Data: 2007-01-22 09:08:28
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 21:33:32 +0100, Any User <z...@u...pl>
    w <eorb1t$q60$1@opal.icpnet.pl> napisał:

    > Nie chce mi się wierzyć. Jak się człowiek naprawdę poświęci pracy, to
    > _wszędzie_ będzie w stanie zarobić więcej. Oczywiście nie mówię o

    Jak się poświęcałem, to zarabiałem mniej.

    > kokosach w stylu 2000, ale powiedzmy dwukrotność pensji minimalnej jest

    Na rękę? 2k na rękę to kokosy? No jeżeli Euro, netto, to
    ewentualnie byłbym w stanie się zgodzić. W Polsce.
    Jeżeli w złotówkach i brutto, to pozostaje tylko...
    A. w sumie to lecz się na nogi, bo na głowę już za późno.

    > osiągalna w zasadzie dla każdego. Ale podkreślam: poświęcenie,
    > poświęcenie i jeszcze raz poświęcenie.

    Poświęcenie jest najlepszą drogą do tego, żeby ad mortem defecatem
    zarabiać w okolicy minimum socjalnego.
    Fachowość się liczy.

    ja czyli jakub
    Revoke.