PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez email

  • 41. Data: 2008-04-08 19:28:39
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    gargamel pisze:

    > dokładnie, albo adres www strony c.v., jak kto woli.

    No cóż, w takim razie dostawałeś to, na co zasłużyłeś.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Alexander Graham Bell is alive and well in New York, and still waiting
    for a dial tone.

  • 42. Data: 2008-04-08 20:12:47
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia wtorek 08 kwietnia 2008 21:28, Miros/law L. Baran napisał(a):

    > Albo nie, jak już parę osób się przekonało. Używanie Linuksa na codzień
    > nie znaczy, że dany używający będzie w stanie opowiedzieć, jakie dane
    > są przechowywane w i-node pliku. Na przykład.
    >
    > Generalnie to, czego chcemy od danego delikwenta to jest *wiedza* i
    > *znajomość systemu*, nie *deklaracja ideologiczna*.

    Nie będę się wykłucał, że zawsze tak musi być. Jednak często idą w parze.

    Fajnie. A jakiś sensowny komentarz?

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 43. Data: 2008-04-08 20:17:01
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

> [...]
    >
    > Generalnie to, czego chcemy od danego delikwenta to jest *wiedza* i
    > *znajomość systemu*, nie *deklaracja ideologiczna*.

    Oczywiście, że poszukujemy wiedzy. Jednak często wiedza i codzienne
    preferencje idą w parze.

  • 44. Data: 2008-04-08 20:24:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 08 Apr 2008 02:38:53 +0200, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >Jeżeli nie jesteś w stanie otworzyć .doca, to kto inny tutaj nie
    >zdołał przekroczyć pewnego minimum inteligencji.

    Alez jestem, tylko po co mam marnowac swój czas na czytanie CV jełopa,
    który na dzień dobry pokazuje, że bedzie działał zgodnie z pożekadłem
    'the assumptions are mothers of the fuck-ups'?

    >Słowem, jesteś przekonany, że do otworzenia dokumentów Microsoft
    >Office potrzeba i Microsoft Office, i Windows? Nie zajmujesz się
    >w firmie, Boże broń, komputerami?

    Słowem to, co napisałem, a nei to, co sobie wymysliłeś.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 45. Data: 2008-04-08 20:25:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 8 Apr 2008 09:31:41 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    >Słabo. Ty znasz jakąkolwiek dobrze radzącą sobie firmę, której pracownik
    >odpowiedzialny za kontakt z klientem nie wie jak otworzyć dokument Worda?

    Ja znam. Pracownik odpowiedzialny odsyła korespondencję z adnotacja
    'format pliku nierozpoznany'.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 46. Data: 2008-04-08 20:27:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 08 Apr 2008 09:58:51 +0200, Krzysztof Kordulasinski
    <k...@g...com> wrote:

    >Swoja droga panie Adamie, rzeczywiscie kompleksy moze gdzie indziej, bo
    >mi to smierdzi stronami WWW robionymi w notatniku.

    LOL. Znaczy się, jak ktoś na dzień dobry stosuje odsiew na podstawie
    poczynionych ząłożeń, to ma kompleksy?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 47. Data: 2008-04-08 20:30:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 08 Apr 2008 12:04:51 +0200, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >Fakt, to znakomity powód, żeby wyrzucić CV bez czytania: bo a nuż się
    >czcionka rozjedzie. Lepiej w ogóle nie czytać niż ryzykować.

    jak widze, jesteś typowym użytkownikiem .doc który ze zrozumieniem
    czegokolwiek ma kłopoty wielkie.
    Wywalenie CV jest nie z powodu uzycia akurat .doc-a, tylko za
    założenie z góry, że to własciwy format. Takie postepowanie oszczędza
    czas zarówno rekrutera, jak i rekrutowanego.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 48. Data: 2008-04-08 20:43:22
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > No cóż, w takim razie dostawałeś to, na co zasłużyłeś.

    to znaczy?

  • 49. Data: 2008-04-08 22:24:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 08 Apr 2008 18:11:52 +0200, "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    wrote:

    >Ja przecież nie twierdzę że trzeba doce wyrzucać do kosza.

    A Trzypion uważa, że tak właśnie należy postępować. Ponieważ aplikant,
    zakładający, że Trzypion potrafi posługiwać się komputerem, czyni
    nieuprawnione założenie, i za to mu się należy.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 50. Data: 2008-04-09 08:56:47
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > LOL. Znaczy się, jak ktoś na dzień dobry stosuje odsiew na podstawie
    > poczynionych ząłożeń, to ma kompleksy?

    Uwazam, ze to zalezy od kontekstu. Niniejszym EOT ;)

    pozdrawiam
    Pozor