PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez email

  • 31. Data: 2008-04-08 13:02:18
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Maciej Bojko wrote:

    > Fakt, to znakomity powód, żeby wyrzucić CV bez czytania: bo a nuż się
    > czcionka rozjedzie. Lepiej w ogóle nie czytać niż ryzykować.

    Swoja droga pewnie nawet sam autor nie spodziewal sie az tak
    rozdmuchanego tematu. Dyskusja schodzi na psy, trolle sie pobudzily,
    flame za flame'em, a i tak wiadomo, ze jak sie autor wykaze na rozmowie,
    to go zatrudnia.

    pozdrawiam
    Pozor

  • 32. Data: 2008-04-08 13:20:08
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Inną kwestią jest to, że wysyłając pdf'a mam nadzieje, że nikt nie będzie
    > mi
    > w nim grzebał. To ja stworzyłam swoje CV, które jest moją wizytówką i nie
    > życzę sobie, żeby ktoś mi coś w nim zmieniał. Jak HR chce sobie zrobić
    > notatki, to niech sobie wydrukuje i dopisze np. czerwonym długopisem.

    i dobrze robisz, masa tak zwanych firm "HR" zajmuje się gromadzeniem i
    przetwarzaniem danych to żeby nimi handlować (często nawet nie dla celów
    rekrutacyjnych),
    nie trzeba ułatwiać pracy przestępcom.

  • 33. Data: 2008-04-08 13:53:33
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Ewa Sokołowska pisze:

    [symptomatycznie:]

    > Ja zawsze wysyłam pdf'a, ponieważ większość dokumentacji i różnych
    > informacji firmowych jest umieszczana w internecie w postaci pdf'ów.
    > Jeżeli firma nie umie sobie poradzić z pdf'em, to jest dla mnie
    > nieprofesjonalna i nie warto sobie nimi głowy zawracać.

    :-)

    > Jeżeli dokumenty najpierw przechodzą przez firmę HR, to tym bardziej nie
    > powinni się przyznawać, że nie umieją sobie z tym poradzić. A żeby uniknąć
    > rozjeżdżania tekstu po przeklejeniu, to wystarczy najpierw wrzucić fragment
    > do notatnika. W ten sposób można łatwo pozbyć się wszelkiego formatowania.

    :-))

> [...]
    > życzę sobie, żeby ktoś mi coś w nim zmieniał. Jak HR chce sobie zrobić
    > notatki, to niech sobie wydrukuje i dopisze np. czerwonym długopisem.

    :-)))

    > Co do doc-ów, to problemem w obecnej chwili jest wersja MSWord'a. Mam
    > Office'a 2007 i chcę użyć jego pewnych rozwiązań, bo mi się bardzo podobają.
    > Niestety wszystko się strasznie rozjeżdża w starszych wersjach programu.
    > Eksportując dokument do pdf'a mam zagwarantowane, że wszyscy zobaczą taką
    > wersję, jaką chciałabym, żeby widzieli.

    :-))))

    Całe szczęście, że z czasem ten radykalizm się zmniejsza, znajomość
    ortografii się poprawia i po kilku latach na rynku pracy można sobie z
    takim ex-radykałem spokojnie na rozmowiei wstępnej porozmawiać.

    Jubal (DVI forever!)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    He who wonders discovers that this in itself is wonder.
    -- M. C. Escher

  • 34. Data: 2008-04-08 14:03:59
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Ewa Sokołowska pisze:

> [...]

    Całe szczęście, że z czasem ten radykalizm się zmniejsza, znajomość
    ortografii się poprawia i po kilku latach na rynku pracy można sobie z
    takim ex-radykałem spokojnie na rozmowie wstępnej porozmawiać.

    Jubal (DVI forever!)

  • 35. Data: 2008-04-08 14:25:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-08, gargamel <s...@d...na> wrote:

    > nie rozumiem twoich sugestii,

    Podkreślone.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2008-04-08 15:54:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > odbywała się meilowo, czyli internetem), czy podobne (musiałem szczegółowo
    > tłumaczyć że wystarczy kliknąć na link strony a potem przeczytać

    wysylales dokument w html czy link do strony z tym dokumentem ?

  • 37. Data: 2008-04-08 16:11:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-04-08 12:04 [Maciej Bojko] napisał(a):

    > Fakt, to znakomity powód, żeby wyrzucić CV bez czytania: bo a nuż się
    > czcionka rozjedzie. Lepiej w ogóle nie czytać niż ryzykować.

    Ja przecież nie twierdzę że trzeba doce wyrzucać do kosza. Uważam tylko,
    że pdf jest znacznie lepszy do przesyłania dokumentów w formie
    elektronicznej.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 38. Data: 2008-04-08 18:41:24
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia wtorek 08 kwietnia 2008 10:19, Miros/law L. Baran napisał(a):

    > Bzdura. Wykazać to on się ma na rozmowie i *zawartością* CV. Nie tym,
    > czego używa jako stacji roboczej.

    Ci, którzy BSD czy Linuksa widzieli na studiach w przerwach między pykaniem
    w CouterStrike się nie wykażą. Jeśli używają tych systemów na codzień,
    wykażą się bez problemu.

    > Ta, zwłaszcza jak są wersjami tego samego dokumentu w ODF.

    Proszę? Mówię o aplikacjach *różnych* osób kandydujących na to samo
    stanowisko.

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 39. Data: 2008-04-08 18:44:02
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > wysylales dokument w html czy link do strony z tym dokumentem ?

    dokładnie, albo adres www strony c.v., jak kto woli.

  • 40. Data: 2008-04-08 19:28:05
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

> [...]

    > w CouterStrike się nie wykażą. Jeśli używają tych systemów na codzień,

    Albo nie, jak już parę osób się przekonało. Używanie Linuksa na codzień
    nie znaczy, że dany używający będzie w stanie opowiedzieć, jakie dane
    są przechowywane w i-node pliku. Na przykład.

    Generalnie to, czego chcemy od danego delikwenta to jest *wiedza* i
    *znajomość systemu*, nie *deklaracja ideologiczna*.

    Pozwoliłem sobie lekko zadrwić.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    If you wish to succeed, consult three old people.