PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez email

  • 81. Data: 2008-04-10 22:08:05
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > o rany, chyba jesteś administratorem sieci?

    Nie.

    > i pewnie jeszcze zapomniałeś dodać że pracownik może się logować do
    > komputera tylko jako użytkownik z ograniczonymi prawami, gdzie ma

    Oczywiście.

    > zainstalowany tylko notatnik i worda (z zestawem dwóch czcionek) i nic
    > samodzielnie nie może zainstalować,

    Zainstalować nic nie może. Nie może nawet nic uruchomić z katalogów, do
    których może zapisywać. Ale Worda ma kompletnego :)

    > ciekawe czy taki pracownik musi mieć dostęp do toalety? (pewnie
    > administrator drzwi zablokował:O)

    Musi.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 82. Data: 2008-04-10 22:44:41
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > a ogłaszanie się w internecie nie wymaga dostępu di internetu?

    nie, mail i telefon wystarcza w zupelnosci

    poza tym, brak dostepu do internetu to tylko jedna z mozliwych
    przyczyna braku mozliwosci obejrzenia dokumentu na zewnetrznym
    serwerze www

  • 83. Data: 2008-04-11 13:59:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 09 Apr 2008 16:11:04 +0200, Karol <k...@o...pl> wrote:

    >Cieszę się, że się zgadzamy w tej kwestii ;)

    Ci, co nie są wróżką zauważą, że brakuje im jakiejś informacji i dla
    przykłądu zapytają.

    >Moim zdaniem założenie było uprawnione.

    Zdanie Twe fałszywym jest. Nie wygrało starcia z empirią.

    >A jeśli nie podałem formatu to wyślij w dowolnym, najwyżej poproszę o
    >inny jeśli mi się nie uda otworzyć.

    Założenie to jak widać prawdziwe jest jesli czytasz własne ogłoszenie.
    Tylko i wyłącznie.

    >Chyba, że jest to jakiś rodzaj testu psychologicznego na wejściu, ale co
    >on ma sprawdzać? Brak samodzielności? Latanie z każdą pierdułką do szefa?
    Wiesz, wyjaśniłem już, ale specjalnie dla Ciebie powtórzę. To
    odsiewanie tych, którzy robią nieuprawnione założenia.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 84. Data: 2008-04-12 13:21:42
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message

    > Nie no, oczywiście, że jeżeli mówimy o stanowisku uniksowego
    > administratora, to aplikacja powinna być w pliku TeX albo DVI
    > (dlaczego PDF? przecież to też format stworzony przez firmę
    > komercyjną). Ale to już dodatkowe założenie, całkowicie zmieniające
    > warunki zadania.

    Tak nawiasem mowiac, to cv w PDF zrobionym w TeXu wygladaja fajnie, tylko
    przy kopiowaniu robia sie krzaki z ligatur.

    pozdr

  • 85. Data: 2008-04-14 01:25:28
    Od: " " <p...@g...pl>

    gargamel <s...@d...na> napisał(a):

    > a ogłaszanie się w internecie nie wymaga dostępu di internetu?

    ale zes sie uczepil; a na jakiej podstawie zakladasz, ze obsluga aplikacji
    (takich o prace, a nie takich w kompjutrze) zajmuje sie ta sama osoba, ktora
    fizycznie umiescila ogloszenie w sieci publicznej? moze ta osoba tylko to
    ogloszenie przygotowala, a moze obsluga aplikacji zajmuje sie w ogole jakas
    studentka na um/zlec, ktorej zadaniem jest wstepna selekcja - taka osoba moze
    w ogole nie miec pojecia, gdzie to ogloszenie bylo ukazane; ba! moze byc nawet
    tak, ze ta osoba w ogole nie wie, ze to jest aplikacja o prace (taki student
    na um/zlec, ktorego obowiazkiem jest drukowanie maili); ale to jeszcze nic,
    bo student drukujacy maile, to moze byc taka bardziej inteligentna drukarka
    sieciowa, ktora sobie sama maile pobierze z serwera i wydrukuje;

    no coz... ale to trzeba widocznie miec stycznosc z firma nieco wieksza niz
    "Karol i Syn", zeby wpasc na tak oczywiste sprawy; podobnie jak na to, ze
    szary pracownik na stanowisku pracy moze nie miec uprawnien do instalowania
    jakiegokolwiek oprogramowania;

    mam takie cwiczenie logiczne: czy pracownik fabryki obslugujacy jakiestam
    urzadzenie techniczne (szlifierka, jakas wytlaczarka, takie cudo co ma pelno
    silownikow, jakichs pasow, silnikow) - czy taki pracownik Twoim zdaniem jest
    uprawiony do robienia usprawnien technicznych we wnetrzu urzadzenia, na ktorym
    pracuje? tu cos przykreci, przedluzy, przespawa, etc. jest czy nie jest? a jak
    urzadzeniem jest stanowisko komputerowe, to czy to jakkolwiek zmienia istote
    problemu?

    > a ja nie wiem jak ci to wytłumaczyć, ale jedno z drugim jest powiązane
    > ciągiem przyczynowo skutkowym:O)

    nie, nie jest;

  • 86. Data: 2008-04-14 13:59:50
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    hm... z tej bezsensownej jak by się wydawało, i nudnej dyskusji można się
    było dowiedzieć czegoś interesującego, mianowicie:
    jeśli w firmie rekrutacją zajmuje się fajtłapowaty pracownik, to należy się
    spodziewać że takich pracowników w tej firmie jest więcej i należy się
    poważnie zastanowić czy warto do takowej firmy aplikować, bo ja bym tam na
    pewno nie pasował:O)

    > mam takie cwiczenie logiczne: czy pracownik fabryki obslugujacy jakiestam
    > urzadzenie techniczne (szlifierka, jakas wytlaczarka, takie cudo co ma
    > pelno
    > silownikow, jakichs pasow, silnikow)

    jeśli pracownikowi w fabryce szef zleca wykonanie czegoś czego ten
    pracownik+maszyna nie potrafią to coś nie tak jest z z jego kompetencjami.

> [...]
    > jak
    > urzadzeniem jest stanowisko komputerowe, to czy to jakkolwiek zmienia

    to wszystko zależy od jakości pracownika, jak ma lewe ręce i mało szarych
    komórek w głowie to mu się na takie rzeczy nie pozwala, ale jak jest inaczej
    to i owszem,

    w praktyce z takimi praktykami spotykałem się nagminnie (zarówno przy
    maszynach typu: tokarka, szlifierka i takie cuda, jak i przy komputerach)

  • 87. Data: 2008-04-14 19:27:04
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    gargamel pisze:

> [...]

    > w praktyce z takimi praktykami spotykałem się nagminnie (zarówno przy
    > maszynach typu: tokarka, szlifierka i takie cuda, jak i przy komputerach)

    Lubimy mitomanów.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ,,You know, it's at times like this when I'm trapped in a Vogon
    airlock with a man from Betelgeuse and about to die of
    asphyxiation in deep space that I really wish I'd listened
    to what my mother told me when I was young!''
    ,,Why, what did she tell you?''
    ,,I don't know, I didn't listen!''
    -- Douglas Adams, ''Hitchhiker's Guide to the Galaxy''

  • 88. Data: 2008-04-15 09:10:50
    Od: Karol <k...@o...pl>

    gargamel pisze:

> [...]
    >
    > w praktyce z takimi praktykami spotykałem się nagminnie (zarówno przy
    > maszynach typu: tokarka, szlifierka i takie cuda, jak i przy komputerach)

    No, a ja potem oglądałem zdjęcia i raporty "usprawnionych" pracowników
    obsługujących takie usprawnione urządzenia :( Ręka mniej lub więcej co
    za różnica.
    Instalowanie oprogramowania co prawda kuku człowiekowi nie zrobi ale dla
    bezpieczeństwa informatycznego to jest poważne zagrożenie.

    Karol

  • 89. Data: 2008-04-15 11:37:36
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Instalowanie oprogramowania co prawda kuku człowiekowi nie zrobi ale dla
    > bezpieczeństwa informatycznego to jest poważne zagrożenie.

    widzisz, skoro w takiej firmie fachowiec od komputeruf ma problemy z
    zainstalowaniem podstawowego oprogramowania dla poszczególnych urzytkownikuf
    to jest jak jest