PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie auto dla Green Cardowca?

  • 31. Data: 2002-02-05 21:33:05
    Temat: Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Leszek Polak" <l...@e...de> wrote in message
    news:a3pgit$1a09b6$1@ID-79277.news.dfncis.de...
    > Rejestracja jest to dokladnie, ze daja ci "blachy". I to kosztuje kolo 100
    > Euro
    > (lacznie ze znakiem "D" w logo Unii Europejskiej, jak chesz bez, to 10
    Euro
    > taniej),
    > jesli chcesz miec wlasny numer, np. M-AA2222 to extra 10 Euro.

    kurcze, codziennie rano jak jak parkuje auto w garażu firmowym to widzię
    pełno tablic M-MS.... ciekawe czemu? ;-))))

    pozdrówka, slavo

  • 32. Data: 2002-02-05 21:36:06
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    > ASO - to po polskiemu "Autoryzowana Stacja Obslugi" czyli
    > w przypadku Audi jest to serwis Audi, ktory zreszta miesci sie najczesciej
    > przy salonie / Autohause.
    >
    > Takze jak masz auto na niemieckich numerach i chcesz je pozniej sprzedac,
    > a bylo serwisowano w polskim serwisie, to cena moze pojsc do domu ......

    niech pójdzie 1000dm w dół, ale ja więcej zaoszczędzę na stempelkach z
    niemieckiego serwisu ;-), ja mam przecież auto po gwarancji, więc nie muszę
    do niemca...

    pozdrówka, slavo

  • 33. Data: 2002-02-05 21:39:14
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "olo" <o...@i...pl> wrote in message

    > Ja sie zdecydowalem zarejestrowac moje polskie auto (no, nie polskie ale z
    > Polski :))) w
    > Niemczech i pierwszy rok posiadania auta wraz z przepisaniem prawa jazdy
    > ponad
    > 2500 DM. Pewnie moglbym cos tu kupic ale sie nauczylem od moich kolegow,
    ze

    jak to 2500dm???????????? jejku dlaczego??????????

    pozdrówka, slavo

  • 34. Data: 2002-02-05 21:41:47
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "olo" <o...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik Leszek Polak <l...@e...de> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a3pgnt$19fu72$...@I...news.dfncis.de...

    > Zaraz tam nie możesz - 11 miechów jeździłem na polskim prawku a ponad rok
    na
    > polskich
    > blachach i jakoś nic się nie stało. Nawet Pani okiem nie mrugnęła jak auto
    > rejestrowałem :)

    a jak na granicy miałeś, nikt się nie czepiał?

    pozdrówka, slavo

  • 35. Data: 2002-02-05 22:33:08
    Temat: Odp: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Użytkownik Slavo <s...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3pjj6$kev$...@n...onet.pl...
    > "olo" <o...@i...pl> wrote in message

    > na
    >
    > a jak na granicy miałeś, nikt się nie czepiał?
    >
    > pozdrówka, slavo

    Na szczęście nie :) Podobno tu (tzn. na zagłebiu) to policja prawie wcale
    nie zatrzymuje -
    jak nie ma powodu. Natomiast o Bawarii słyszałem, że dość często ale może to
    tylko
    plotki - tu się generalnie nie lubi Bawarii...

    Btw. a w czwartek zaczyna się karnawał i poniedziałek wolny - będzie dużo
    Alta znowu
    do wypicia :)

    Pozdr.,
    Olo

  • 36. Data: 2002-02-05 22:43:24
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de>

    no tylko teraz gon do swojego KFZ w München i zajatwiaj sprawe
    z M-O.... na M-MS .... :)))))

    Ja znmienilem chate, zmieniam w piatek rejestracje, no i pewnie zrobie sobie
    M-XP .... :)

  • 37. Data: 2002-02-05 22:54:47
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "olo" <o...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > nie zatrzymuje -
    > jak nie ma powodu. Natomiast o Bawarii słyszałem, że dość często ale może

    eeee... tu mnie nikt nie zatrzymał jeszcze a miałem pół roku auto na
    czarnych blachach, a potem niemieckie już

    > plotki - tu się generalnie nie lubi Bawarii...

    wow... czemu tak?

    > Btw. a w czwartek zaczyna się karnawał i poniedziałek wolny - będzie dużo
    > Alta znowu
    > do wypicia :)

    a co to jest?

    pozdrówka, slavo

  • 38. Data: 2002-02-05 23:36:15
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de>

    > A od nowego roku w Niemczech jest przymusowa gwarancja - jak ktos
    sprzedaje
    > uzywany
    > samochod to musi dac na niego gwarancje - stad tez wiele tanich komisow
    > sprzedaje
    > auta tylko do wywozu za granice - troche to swiadczy o jakosci tych
    > bryczek...
    >
    > Pozdr.,
    > Olo

    Dlaetego ja jedze japonskimi autami, a nie niemieckimi ....

    Pozdrowka,
    Leszek

  • 39. Data: 2002-02-07 14:32:48
    Od: "arml" <a...@k...net.pl>

    sorki Slavo - ale zle mi sie odeslalo :)
    mialo byc na grupe

    ale chyba juz tak nie jest - czy sie myle?
    z nowym prakiem (chodzi o ten nowy wzor para
    jazdy wydawany od 2 lat chyba) niby mozna jezdzic bez
    ograniczen czasowych - czy sie moze myle?
    w kazdym badz razie moja matka jezdzi juz tak od 8
    miesiecy chyba
    powiedzcie jak wiecie czy mozna czy nie ?

    przy okazji ostatnio zaczalem przegladac grupe pod katem
    tematu Green Card i cieszy mnie fakt ze jest was dosc
    sporo tam :)

    ja oczywiscie sie staram o znalezienie posady tam?
    nawiasem mowiac nie stronie od pomocy zewszad... :)
    a jak juz znajde to mam nadzieje ze sie spotkamy
    na jakims browarku bo ja - osobicie i moja przyszla zonka
    lubie a i wy widze ze nie stronicie :))

    pozdr
    A.

  • 40. Data: 2002-02-08 19:06:55
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Użytkownik Slavo <s...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3pjed$k70$...@n...onet.pl...
    > "olo" <o...@i...pl> wrote in message

    > ze
    >
    > jak to 2500dm???????????? jejku dlaczego??????????
    >
    > pozdrówka, slavo

    Jakoś tak to wyszło:
    1900DM/rok AC+OC (Teil) - 140%
    160DM TUV