PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie auto dla Green Cardowca? › Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    From: "arml" <a...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Date: Thu, 7 Feb 2002 15:32:48 +0100

    sorki Slavo - ale zle mi sie odeslalo :)
    mialo byc na grupe

    ale chyba juz tak nie jest - czy sie myle?
    z nowym prakiem (chodzi o ten nowy wzor para
    jazdy wydawany od 2 lat chyba) niby mozna jezdzic bez
    ograniczen czasowych - czy sie moze myle?
    w kazdym badz razie moja matka jezdzi juz tak od 8
    miesiecy chyba
    powiedzcie jak wiecie czy mozna czy nie ?

    przy okazji ostatnio zaczalem przegladac grupe pod katem
    tematu Green Card i cieszy mnie fakt ze jest was dosc
    sporo tam :)

    ja oczywiscie sie staram o znalezienie posady tam?
    nawiasem mowiac nie stronie od pomocy zewszad... :)
    a jak juz znajde to mam nadzieje ze sie spotkamy
    na jakims browarku bo ja - osobicie i moja przyszla zonka
    lubie a i wy widze ze nie stronicie :))

    pozdr
    A.