PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?

  • 231. Data: 2005-08-26 09:43:57
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrn.pl.dgsmn6.36h.styx___@hades.t15.ds.pwr.wro
    c.pl
    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> pisze:

    > "Jak mam za minimalną krajową sprzątać ulice, to wolę na zasiłku siedzieć"
    > Nie raz powyższe słyszałem.
    Ba, może za mała różnica między zasiłkiem a tą minimalną.
    Zasiłek podstawowy to ~500 zł w zależności od uprawnień (nie wiem jak z
    podatkiem od niego), a minimalna krajowa 849 (na rękę coś ok. 600).
    A siedząc na zasiłku można też próbować coś tam na czarno uszarpać. Więc bym
    się tak nie dziwił tej postawie.

    Jotte

  • 232. Data: 2005-08-26 09:45:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrn.pl.dgsno7.36h.styx___@hades.t15.ds.pwr.wro
    c.pl
    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> pisze:

    > No, a jak ZUS padnie - to dopiero bedzie jazda.
    Jazda może być wcześniej. Podejrzewam, że każdy rząd będzie tego molocha
    ratować wszelkimi środkami, również kosztem innych dziedzin.

    Jotte

  • 233. Data: 2005-08-26 10:16:15
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > Tak, tylko mnie irytuje jak tacy narzekają.

    Bądź poważny człowieku. Jak ty mogłeś słyszeć narzekania "takiego" :)
    Tacy nie mają ani kompa ani internetu. Co najwyżej lodówkę do schładzania
    "cedwahapięćoha" :) W necie jest innym poziom - w necie masz bezrobotnych
    z przyczyn obiektywnych.
    Chyba nie bywasz w miejscach, w których bywają "tacy" :) ?

    Marek

  • 234. Data: 2005-08-26 10:20:11
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

> [...]
    >podatkiem od niego), a minimalna krajowa 849 (na rękę coś ok. 600).
    >A siedząc na zasiłku można też próbować coś tam na czarno uszarpać. Więc bym

    Czyli co proponujesz? Obniżenie/likwidację zasiłków, czy też
    podniesienie minimalnej do obecnej średniej krajowej? A może jeszcze
    coś innego? :>

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 235. Data: 2005-08-26 10:24:50
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <demmhq$pbm$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:slrn.pl.dgtcko.36h.styx___@hades.t15.ds.pwr.wro
    c.pl

    > To nie ja.

    Ups, pomyłka. W google sprawdzałem, i mi jeden poziom cytowania umknął.
    Rzeczywiście nie Ty.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 236. Data: 2005-08-26 10:27:30
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Jotte <t...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > podatkiem od niego), a minimalna krajowa 849 (na rękę coś ok. 600).
    > A siedząc na zasiłku można też próbować coś tam na czarno uszarpać. Więc bym

    Tylko nie piszcie, że minimalna krajowa jest za wysoka, lub zasiłek za wysoki,
    bo zacznę wyzywać od smarkaczy, którzy nie mają własnych rodzin, a przede
    wszystkim nie mają dzieci :)
    Może i podatki są za wysokie (piszę może, bo nawet gdyby podatek wynosił 1%,
    to zawsze znajdzie się kto, co będzie płakał, że jest za wysoki :) ),
    ale w stosunku do kosztów utrzymania, które rosną szybciej niż dochody,
    ani zasiłek ani minimalna krajowa nie są za wysokie.
    Z samochodu można zrezygnować, ale z jedzenia i opłat się nie da.

    Marek

  • 237. Data: 2005-08-26 10:28:55
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <demq5f$91n$1@inews.gazeta.pl>
    Marek napisał(a):

> [...]
    > "cedwahapięćoha" :) W necie jest innym poziom - w necie masz bezrobotnych

    Na osiedlu. W sklepie. Na ulicy. W tramwaju. Nie siedzę tylko w niecie -
    przeszło mi kilka lat temu.

    > Chyba nie bywasz w miejscach, w których bywają "tacy" :) ?

    Eh, żebyś Ty wiedział jakich ludzi ja w wojsku spotkałem. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 238. Data: 2005-08-26 10:43:42
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <demob1$qpb$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte napisał(a):

    > A siedząc na zasiłku można też próbować coś tam na czarno uszarpać. Więc bym
    > się tak nie dziwił tej postawie.

    Ja się nie dziwię - bo państwo stwarza warunki ku temu. Mnie to tylko
    irytuje.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 239. Data: 2005-08-26 10:55:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:jhqtg1p0gvlnc2maapb7l2spt4e3oi93bs@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > A może jeszcze coś innego? :>
    Coś innego.

    Jotte

  • 240. Data: 2005-08-26 10:57:34
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 24 Aug 2005 12:25:52 +0200, "Maciek Sobczyk"
    > <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> wklepał(-a):

    > Bij pracodawcę!
    > http://www.migawka.civ.pl/galeria/view.php?gid=38&ph
    id=77