PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów?? › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    From: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Date: Sat, 8 Mar 2008 13:48:11 +0100

    Większość testów którym poddają nas potencjalni pracodawcy przy rozmowach
    kwalifikacyjnych opiera się na zdolności rozumowania w zakresie
    powierzchniowych symboli geometrycznych. Istnieje twierdzenie że tego nie
    można wyćwiczyć, to jest wrodzone. Nie do końca się zgadzam z takim
    twierdzeniem. Otóż o wiele lepszy wynik osiągnie kandydat, który przechodził
    w przeszłości dość czętsto takie testy, niż kndydat, którego poddano próbie
    pierwszy raz.
    Dlatego często samemu uczestnicze w społecznych testach ineteligencji np.
    http://www.iq-test.pl/?d=4779 i korzystam z każdej okazji żeby poddac sie
    różnym sprawdzianom. Osiagam dobre rezultaty, bo widze ze większośc testów
    ma podobny schemat działania i mam coraz większe sukcesy głownie w szybkosci
    wypełniania. Rzucam okiem i szybko widze schemat, przypominam sobie, że już
    cos podobnego robiłem i gotowe. Czy jest to oszustwo? Nie sądze.

    Nie będe zdradzał szczegółów, ale przyjeli mnie 2 miesiące temu do dobrej
    pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście, który żywo
    przypominał testy na inteligencje 2D