PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??Re: Jak podwy?szyae swoje szanse w testach dla kandydatów??
  • Data: 2008-03-08 15:18:31
    Temat: Re: Jak podwy?szyae swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Nie bede zdradza? szczegó?ów, ale przyjeli mnie 2 miesi?ce temu do dobrej
    > pracy, w?asnie dizeki temu ?e mia?em najlepszy wynik w te?cie, który ?ywo
    > przypomina? testy na inteligencje 2D

    Było już kiedyś o głupocie wszelakich 'psychotestów' itd.
    Oczywiście zgadzam się z Tobą. Rozwiązanie "Testu na inteligencję" 3.
    raz (każdy inny oczywiście) w ciągu niedługiego czasu da coraz lepszy
    wynik, bo wszystko jest na jedno kopyto robione... Co mogłoby podważać
    sensowność tych testów. Z drugiej jendak strony umiejętność poprawy
    wyniku przy podobnych testach to właśnie jest... inteligencja ;)

    No a powiedz jeszcze na jakie stanowisko są tego typu testy? Raczej
    chyba nie na managerskie?

    P.

    --
    Sektor windykacyjny jest najszybciej rozwijającą się
    branżą całego polskiego rynku finansowego.