PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk za granica.

  • 11. Data: 2005-10-01 22:50:25
    Temat: Re: Informatyk za granica.
    Od: PZ <p...@m...com>

    Bartek napisał(a):
    > Krzysiek napisał(a):
    oczywiscie nie wiem, zapewne francuski jest wymagany, chocby
    > dlatego ze oni nie lubia angoli ;) ale powaznie to naprawde zalezy co
    Oni to w ogole chyba nikogonie lubia:) Tak wnioskuje na podstawie moich
    kontaktow:)

    PZ

  • 12. Data: 2005-10-02 02:32:52
    Od: "michal" <w...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > jestem zainteresowany wyjazdem za granice do pracy
    > jako informatyk.

    a ze sie tak wtrace, to kto taki ten informatyk??? czyli jako kto chcesz
    pracowac???, o ile wiem slowo informatyk jest pojeciem typowo polskim, tak
    ogolnym ze nic nie mowi nikomu nawet mi choc jestem tutejszy, w UE nie
    funkcjonuje ktos taki jak informatyk, radze na przyszlosc byc bardziej
    precyzyjnym, rozumiem: programista, administrator, tester, analityk,
    grafik, "help desk", specjalista od sieci,specjalista od baz danych itd, ale
    informatyk to czysta abstrakcja, znaczy sie co w kazdej dziedzinie sie
    specjalizujesz i jest ci obojetne w ktorej dzialce bedziesz pracowac???

    Pozdr
    Michal

  • 13. Data: 2005-10-02 06:43:38
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

> [...]
    > informatyk to czysta abstrakcja, znaczy sie co w kazdej dziedzinie sie
    > specjalizujesz i jest ci obojetne w ktorej dzialce bedziesz pracowac???

    Juz ci wyjasniam:
    Moje wyksztalcenie to:
    WSHE, inzynierskie, dzienne.
    Praca dyplomowa: "Transmisja danych IP w sieciach CATV" - obrona z
    wyroznieniem, uz. tytul: inżynier,
    Akademia Cisco, Certyfikat CCNA, CCNP (kupa egzaminow),
    Kurs Cisco CSPFA (certyfikat),
    Kursy M$ z zakresu baz danych (certyfikat MSCDBA),
    Kurs - Molex P.N. - okablowanie strukturalne,
    Kurs - Informatyzacja Instytucji uzytecznosci publicznej (certyfikat),
    Obecnie jestem na drugim roku uzup. mgr Specj.:
    Inzynieria i programowanie systemow informatycznych,
    Przyznano mi stypendium za uzyskane wyniki w nauce.

    Poza tym dwa lata udokumentowanego doswiadczenia zawodowego.

    Mam nadzieje, ze Angole, czy Francuzi nie sa za bardzo "wymagajacy", ale
    jak widac jest spore pole manewru: od administracji siecia, systemem,
    cisco, bazy danych.
    W kazdym razie w grafika nie mialem "w zawodzie" nic wspolnego - tylko
    hobbystycznie.

    Pozdrawiam
    K.

  • 14. Data: 2005-10-02 14:04:25
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    a gdzie szukac takich francuskich ofert? bo jestem zainteresowany

  • 15. Data: 2005-10-02 23:18:28
    Od: "Zull" <z...@l...wsinf.edu.pl>

    > MSCDBA

    Tak delikatnie się wtącę, to nie ma czegoś takiego. To się nazywa MCDBA (
    ale napewno to zwykła pomyłka z twojej storny )

    Zważywszy na to że MCDBA to tak naprawde 4 duże egzaminy które wymagają od
    egzaminowanego sporego doświadczenia praktycznego, fakt że zdobyłeś ten
    tytuł po 2 latach pracy zawodowej, świadczy tylko na twoją kożyśc.A na
    zachodzie, MCDBA przyda Ci się znacznie bardziej niż mgr.inź WSHE ( :Łódź
    (?) )

    A swoją drogą miło jest poznac ( chociaż na grupie ) jedną ze 110 osób w
    polsce posiadających MCDBA.

  • 16. Data: 2005-10-03 13:11:28
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Zull <z...@l...wsinf.edu.pl> wrote:
    > A swoją drogą miło jest poznac ( chociaż na grupie ) jedną ze 110
    > osób w polsce posiadających MCDBA.

    poznaj kolejną ;) I dopisz sobie że pracuję jako programista C++ i
    zedcydowanie ten zawód wolę od administrowania. Gdyby OP pochwalił się
    znajomością C++, już bym go prosił o przesłanie VC (po angielsku)

    B.

  • 17. Data: 2005-10-03 18:41:26
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Krzysiek napisał(a):

    > Moje wyksztalcenie to:
    > WSHE

    Jeśli można wiedzieć, WSHE w Łodzi?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2005-10-03 18:56:15
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Zull napisał(a):

> [...]
    > (?) )
    >
    > A swoją drogą miło jest poznac ( chociaż na grupie ) jedną ze 110 osób w

    Sorki za literowke ;).
    Mnie takze milo poznac. Ale w Polsce nie widze przyszlosci. W do
    czystego programowania, mnie znowu nie ciagnie...
    Na uczelnie nie narzekam, bo moim zdaniem, jesli ktos sie naprawde czyms
    pasjonuje, to sam sie tego uczy. PL czy UW - dla leniwcow nic nie pomoga.

    Pozdrawiam
    K.

    P.S.
    A pracowac za 5000 zl dla lodzkich wyzyskiwaczy nie mam zamiaru.

  • 19. Data: 2005-10-03 18:56:38
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Jeśli można wiedzieć, WSHE w Łodzi?