PracaGrupypl.praca.dyskusjeDelegacja zagraniczna w dni wolne

  • 1. Data: 2005-10-01 09:38:48
    Temat: Delegacja zagraniczna w dni wolne
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    Witam,
    Moze ktos sie orientuje czy za dni wolne (soboty, niedziele, swieta
    panstwowe) spedzone w delegacji przysluguje pracownikowi prawo odzyskania
    tych dni po powrocie w formie dni wolnych od pracy? Chodzi mi tu o sytuacje,
    w ktorej spedzilem 3 tygodnie w delegacji (nie o podroz w dzien wolny, tylko
    pelne soboty i niedziele spedzone za granica). U mojej mamy w pracy jest
    taka zasada, ze sobie te dni odbieraja w formie wolnego, natomiast nie udalo
    mi sie nigdzie znalezc odpowiedniego przepisu, ktory by regulowal to
    ustawowo.
    Pozdro
    Matijaz

  • 2. Data: 2005-10-01 10:58:54
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna w dni wolne
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Matijaz" <m...@k...org> napisał w
    wiadomości news:dhllfd$eco$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    formie
    > wolnego, natomiast nie udalo mi sie nigdzie znalezc odpowiedniego
    > przepisu, ktory by regulowal to ustawowo.

    Imo jeżeli wtedy 'świadczysz pracę' to jak najbardziej, a jeżeli wtedy
    tylko tam 'jesteś' to nie.
    Ale to tylko moje zdanie, grunt to dogadanie się z pracodawcą.
    Aha, jest przepis, że jeżeli ileś tam czasu spędza się za granicą, to
    pracodawca musi zwrócić koszty przejazdu do domu na weekend, no i potem
    z powrotem za granicę... Tylko nie pamiętam ile dni to miało by być.. 10
    (?) To jest w przepisie gdzieś.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)