PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za pilnowanie blizniaczek?

  • 11. Data: 2006-09-20 17:49:10
    Temat: Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:eerroq$2r34$1@news2.ipartners.pl>
    Any User <a...@m...com> pisze:

    > Te snobistyczne rzeczywiście brały po 600, ale te dla normalnego ludu
    > po 150-200.

    Chyba sama opłata stała.
    Do tego dochodzi opłata za posiłki + koszty zajęć dodatkowych.
    To nawet w Gdyni za podstawę płacę 270 zł w zwykłym, "państwowym"
    przedszkolu.

    --
    Nixe

  • 12. Data: 2006-09-20 19:01:21
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    jako ze dwojka dzieci i malych to 8 pln/h
    takie sa ceny w Krakowie
    Czyli za miesiac daje to kolo 1100 pln
    Pozdrawiam
    KK

  • 13. Data: 2006-09-20 19:12:47
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Chyba sama opłata stała.
    > Do tego dochodzi opłata za posiłki + koszty zajęć dodatkowych.
    > To nawet w Gdyni za podstawę płacę 270 zł w zwykłym, "państwowym"
    > przedszkolu.

    Nie wiem, czy tylko stała. Mam kolegę z pracu, którego dziecku zamknęli na
    jakiś czas przedszkole snobistyczne, zatem musiał posłać na 2 miesiące
    dziecko do zwyczajnego. Wyraźnie mówił o tym akurat przedszkolu 200 zł. Rok
    temu w Poznaniu.

  • 14. Data: 2006-09-20 19:58:06
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

    > jako ze dwojka dzieci i malych to 8 pln/h
    > takie sa ceny w Krakowie
    > Czyli za miesiac daje to kolo 1100 pln
    > Pozdrawiam
    > KK

    Warszawa,jedno roczne dziecko , 4H od pn-pt , 1000zl netto

    Pzdr,
    scalem

  • 15. Data: 2006-09-20 19:59:13
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Moja dziewczyna sie pyta ile ma powiedziec za pilnowanie 2 blizniaczek w
    > wieku ok.1 roczku. w godz od 8-15.Acha jest to rodzina.A rodzice sa zajeci
    > praca i zarabiaja niezle.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    serio ?? ja bym powiedział 5 zł/h - w końcu to jest bruttto a jak sie nie
    podoba to niech doliczy ZUS.

  • 16. Data: 2006-09-20 20:48:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    <a...@m...com> pisze:

    > Czytamy ze zrozumieniem?
    My tak, Ty nie.
    Dzieci w wieku 1 roku nie kwalifikują się do przedszkola.
    Chyba nawet nie do żłobka, ale to juz niech panie powiedzą.
    To, ile Ty byś dał jest bez znaczenia, pytanie nie było o Twoja ofertę,
    tylko ile ma dziewczyna autora zarządać.
    Porównanie z przedszkolem chybione zupełnie, bo opieka nad grupą 20
    dzieciaków jest tańsza i mniej efektywna niż opieka nad jednym czy dwoma -
    zwyczajnie hurt i seryjność są tańsze i gorsze od realizacji zadań
    jednostkowych czy indywidualnych.
    Do przedszkola czy żłobka dzieci się dostarcza i stamtąd odbiera. Prywatna
    opiekunka do mieszkania dojeżdża. Byle naprawca pralek bierze za dojazd ~30
    zł, dla opiekunki to razy - powiedzmy - 25 dni w miesiącu. Więc same dojazdy
    750 zł/mies. A zobacz sobie ile bierze weterynarz naprawiający pudle za
    wizyte domową.
    Nie pisz zatem bzdur.

    Do autora wątku - IMO od 1000 brutto w górę i umowa zlecenie.

    Jotte

  • 17. Data: 2006-09-20 20:57:53
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:ees9f6$ce7$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Dzieci w wieku 1 roku nie kwalifikują się do przedszkola.
    > Chyba nawet nie do żłobka, ale to juz niech panie powiedzą.

    Pani odpowiada, że do żłobka kwalifikuje się właściwie każde dziecko do
    ukończonych 3 lat, a na pewno takie, które jest starsze, niż trwa aktualny
    urlop macierzyński (czyli circa 3 miesiące).

    --
    Nixe

  • 18. Data: 2006-09-20 21:00:42
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:ees3rg$2vsa$1@news2.ipartners.pl>
    Any User <a...@m...com> pisze:

> [...]
    > na 2 miesiące dziecko do zwyczajnego. Wyraźnie mówił o tym akurat
    > przedszkolu 200 zł. Rok temu w Poznaniu.

    Albo ściemniał albo miał farta albo trafił do czegoś, co trudno nazwać
    przedszkolem ;-)
    Każda z tych opcji to jednak wyjątek - generalnie przedszkola kosztują
    więcej, a czasem i sporo więcej niż 200 zł miesięcznie.

    --
    Nixe

  • 19. Data: 2006-09-20 21:05:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eesa0h$1gpm$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...pl> pisze:

    > Pani odpowiada, że do żłobka kwalifikuje się właściwie każde dziecko do
    > ukończonych 3 lat, a na pewno takie, które jest starsze, niż trwa
    > aktualny urlop macierzyński (czyli circa 3 miesiące).
    Czyli wyjaśnione.

    Jotte

  • 20. Data: 2006-09-20 21:16:18
    Od: "lisica" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nixe" <
> [...]
    > Każda z tych opcji to jednak wyjątek - generalnie przedszkola kosztują więcej,
    > a czasem i sporo więcej niż 200 zł miesięcznie.

    Najbardziej prawdopodobna jest zwykla wersja. Poniewaz jak widac, nasz rozmowca
    jest niezorientowany w temacie, ow kolega nie rozwodzil sie zbytnio nad tematem
    stawek zywieniowych za osobomiesiac czy rytmik, komitetow, pomocy itp.,
    wyroznicowal czesne prywatne (600) i czesne panstwowe (200). Dlatego musimy
    teraz uswiadamiac, ze do czesnego dochodza dodatkowe oplaty, a w przypadku
    blizniakow jeszcze trzeba pomnozyc przez dwa.
    -
    lisica