PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za pilnowanie blizniaczek?

  • 1. Data: 2006-09-20 15:50:58
    Temat: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Moja dziewczyna sie pyta ile ma powiedziec za pilnowanie 2 blizniaczek w
    wieku ok.1 roczku. w godz od 8-15.Acha jest to rodzina.A rodzice sa zajeci
    praca i zarabiaja niezle.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-09-20 15:58:29
    Temat: Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    JarY <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > wieku ok.1 roczku. w godz od 8-15.Acha jest to rodzina.A rodzice sa zajeci

    zaleznei od kwalifikacji pilnujacego i zakresu obowiazków wszak to pelen etat jest ;)
    od minimalnej pensji po srednia krajową...

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2006-09-20 16:02:17
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > zaleznei od kwalifikacji pilnujacego i zakresu obowiazków wszak to pelen
    > etat jest ;) od minimalnej pensji po srednia krajową...

    Bez jaj... Moja kuzynka bierze 500 złotych, a osobiście dał bym 400-450.
    Oczywiście bez żadnych dodatków wynikających z podpisania jakiejkolwiek
    umowy.

  • 4. Data: 2006-09-20 16:06:02
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wieku ok.1 roczku. w godz od 8-15.Acha jest to rodzina.A rodzice sa zajeci

    To zależy jakie dzieci. Jak aniołki to taniej a jak diabły wcielone to drogo
    :))

  • 5. Data: 2006-09-20 16:13:57
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    To teraz wam powiem jaka kwote zaproponowali....200 zeta za miesiac :) To
    jest smiech na sali:)

  • 6. Data: 2006-09-20 16:15:20
    Od: "lisica" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User"
    > Bez jaj... Moja kuzynka bierze 500 złotych, a osobiście dał bym 400-450.
    > Oczywiście bez żadnych dodatków wynikających z podpisania jakiejkolwiek umowy.

    Bez jaj, nawet przedszkole byłoby droższe. Jest to świetny przykład
    wykorzystywania nieświadomej, taniej siły roboczej, co jest tym podlejsze, że to
    rodzina. Nadaje się do zgłoszenia do Urzedu Skarbowego....
    -
    lisica

  • 7. Data: 2006-09-20 16:17:28
    Od: "Asia Witek" <a...@s...bcx.pl>

    Użytkownik "jalboss" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zależy jakie dzieci. Jak aniołki to taniej a jak diabły wcielone to
    > drogo

    i zależy jakie miasto ;)

    pozdr
    Asiek

  • 8. Data: 2006-09-20 16:28:34
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    JarY <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > To teraz wam powiem jaka kwote zaproponowali....200 zeta za miesiac :) To
    > jest smiech na sali:)

    troszke wiecej kosztuje przedszkole... a nie prywatna wyłączna opieka i to nad bardzo
    malymi dziecmi.. trzeba im wyjasnic co moga otrzymac za 200 zł i czy napewno zostawia
    soje dzieci w takich warunkach jakei stworzyc mozna za 200 zł

    Piotr Żebrowski

  • 9. Data: 2006-09-20 16:54:49
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Bez jaj, nawet przedszkole byłoby droższe. Jest to świetny przykład
    > wykorzystywania nieświadomej, taniej siły roboczej, co jest tym podlejsze,
    > że to rodzina. Nadaje się do zgłoszenia do Urzedu Skarbowego....

    O przepraszam, a kto tu rodzinę wykorzystuje? Napisałem, że moja kuzynka, co
    nie oznacza jeszcze, że moje dziecko... Osobiście dzieci jeszcze nie mam, a
    gdybym miał, to wyobrażam sobie, że bym dał 400-450, i to była druga część
    zdania. Czytamy ze zrozumieniem?

    A przedszkole by było droższe? Owszem, ale przedszkole dla snobów. Ok. rok
    temu przypadkiem poznałem ceny kilku przedszkoli w Poznaniu. Te snobistyczne
    rzeczywiście brały po 600, ale te dla normalnego ludu po 150-200.

  • 10. Data: 2006-09-20 17:15:17
    Od: "lisica" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User"
    > A przedszkole by było droższe? Owszem, ale przedszkole dla snobów. Ok. rok
    > temu przypadkiem poznałem ceny kilku przedszkoli w Poznaniu. Te snobistyczne
    > rzeczywiście brały po 600, ale te dla normalnego ludu po 150-200.

    Okazało się, kto tu czyta bez zrozumienia. Ceny "przedszkoli dla normalnego
    ludu" są ustalane odgórnie, jako procent aktualnego minimalnego krajowego
    wynagrodzenia + lekkie wahania w opłatach za żywność (najczęściej w okolicach
    4.7 za dzien/ dziecko). To daje w miarę stały koszt 200 złotych co miesiąc na
    jedno dziecko. ___Wątek jest o bliźniaczkach___. A więc już wszystko razy dwa,
    czyli na razie 400 zł. Do tego komitet rodzicielski (okolice 50-100 za dziecko),
    ubezpieczenie (okolice 30 za dziecko), obowiązkowa rytmika (okolice 70 za
    dziecko), pomoce plastyczne (około 25 zł za semestr = 50 zł za rok za dziecko)
    co razem daje kwote tego, co tobie wydaje się ceną za przedszkole snobistyczne
    tylko dlatego, że nie masz doswiadczenia.
    lisica