PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
  • Data: 2002-09-12 22:18:36
    Temat: Ile chcialby pan zarabiac ? AZ TYLE ?!!
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    jestem aktualnie w trakcie 3 procesow rekrutacyjnych na stanowiska zwiazane
    z marketingiem
    i na kazdej z tych rozmow poproszono mnie abym ustalil swoje wymagania
    placowe i na wszystkich
    powtorzyl sie ten sam motyw - po mojej odpowiedzi nastapila prosba o
    powtorzenie kwoty (lub gornej
    granicy w przypadku przedzialu), a nastepnie przyjecie z lekkim
    zdziwieniem...... heh, sam nie wiem
    co mam o tym myslec - rzadam za malo a moze za duzo - a moze kazdy
    personalny ma taki zwyczaj ?
    problem w tym, ze w zadnym z 3 przypadkow byla to osoba spoza HR'u - manager
    lub kierownik dzialu
    zreszta ocencie sami ..... podam tylko 2 przypadki - oba dotycza firm z
    3city

    1. firma z branzy it - tworza soft glownie dla bankowym i inst. ubezp.-
    produkt niszowy,
    stanowisko specjalista ds. marketingu i pr - zakres obow. typowy dla
    zajmowanego stanowiska
    sugerowane wynagrodzenie - 2000 - 3000 brutto

    2. firma z branzy meblarskiej, zasieg ogolnopolski, produkuja meble z
    wyzszej polki,
    stanowiska - specjalista ds. marketingu - zakres obowiazkow - stworzenie
    dzialu marketingu
    od podstaw, wyznaczanie nowych kierunkow rozwoju etc.
    sugerowane wynagrodzenie - 2000 - 3000 brutto

    stosowne byloby podac na koniec pare slow o moim doswiadczeniu - tegoroczny
    abslowent zarzadzania
    na dobrej uczelni, specjalizacja marketing, studia w trybie dziennym, studia
    podyplomowe PR, okolo 2 lata
    doswiadczenia na ktore skladaja sie liczne staze glownie w dziale it i
    finansach oraz w dziale handlu i marketingu
    2 lata w organizacjach studenckich (liczne projekty o zasiegu
    ogolnopolskim), szkolenia, konferencje etc.

    pozd.
    chlodny