PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zarejestrować się jako bezrobotny? Mazowieckie czy lubelskie?

  • 1. Data: 2009-08-27 09:42:33
    Temat: Gdzie zarejestrować się jako bezrobotny? Mazowieckie czy lubelskie?
    Od: "A'Tom" <a...@g...com>

    Witam,
    Niedawno straciłem pracę po 8 latach w Warszawie. Od kilku miesięcy
    nie mogę znaleźć satysfakcjonującej oferty, a od początku wakacji to i
    ogłoszeń z mojej branży jest coraz mniej. Stałe zameldowanie posiadam
    w województwie lubelskiem, pod warszawą mam spłacane na kredyt
    mieszkanie w którym mogę się w każdej chwili zameldować.
    Gdzie mogę uzyskać większą pomoc, w UP w lubelskiem czy w
    mazowieckiem? Nie chodzi mi o czas wypłacania zasiłku, mam nadzieję że
    aż tak długo bezrobotny nie będę.
    Siedzenie 8 lat na nierozwijającym stanowisku było chyba błędem,
    pozatym nie skończyłem studiów stąd problemy ze znalezieniem pracy
    takiej aby pensji starczyło na kredyt hipoteczny i jakieś życie.
    Rozważam założenie własnej DG, wiem że można liczyć na jakąś pomoc w
    tym zakresie z UP, może pomoc w zdobyciu dofinansowania, pytanie - w
    którym województwie mogę liczyć na większą pomoc?