PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy

  • 111. Data: 2003-08-06 00:22:10
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > Mimo wszystko [wszak studentów już ci nam nie potrzeba - taka prawda]
    > pieniędzy za dojazd do szkoły i ze szkoły bym im nie odbierał, ale na
    > pewno ciachnął bym tych wszystkich zaocznych [i dziennych], którzy
    > wykorzystują zniżki na dojazdy do pracy czy na wakacje - celem zniżek
    > jest ułatwienie osiągnięcia wykształcenia wyższego, a nie podziwianie
    > morza w lecie, gór w zimie czy praca zawodowa. Chcą mieć zniżki, to albo
    > niech wykupują PKPowski znaczek, jak rodziny w PKP, albo kupują legitkę
    > jak do wyjazdu za granicę. To naprawdę jest kupa kasy.

    AMW zaoczne.
    Ja np do szkoły dojerzam aż do Ustki... (AMW punkt konultacyjny w Ustce)
    A 2-3 razy w tygodniu jestem w bibliotekach i czytelniach w AMW w Gdyni
    ...Takie studia... i kto mnie sprawdzi ,że 12 lipca jade do Ustki studiować
    (tak czasami wypada ostatni zjazd sesji) ...a nie np na 2 tyg na wakacje
    Zresztą po ulgach studenckich płace 120 -130 zł na przejazdy... + 1500zł
    za semstr... Jak urwa ulgi.. to nie będzie mnie stać na to by 1 w miesiącu
    na
    pifko ze znajomymi wyskoczyć... a samą nauką człowiek nie żyje...
    Ale nie narzekam...bo stać moich rodziców na opłacenie mi studiów
    A od czasu do czasu uda mi się znaleść jakąś dorywczą prace by opłacić
    sobie luxusy (takie jak ubranie i od czasu do czasu jakieś butki) ;)
    A to polskie realia... nie stać twoich rodziców nie studiujesz...a
    szkoda
    bo wiele zdolnych biednych osób gnije w strukturalnym bezrobociu