PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ???

  • 41. Data: 2005-07-24 16:46:02
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: "Maciej Sobczyk" <s...@g...pl>

    michal <6...@g...pl> napisał(a):

    > Jeśli uważasz, że teraz jest pora na rewolucję, [...] to sobie rób tę
    rewolucję.

    nie mam czasu na pierdoly

    pozdrawiam
    m.

  • 42. Data: 2005-07-24 19:54:43
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > silnych
    > "kapitalistów". Dlatego pewnie się wcześniej opamiętają i nie będą musieli
    > jeżdzić za chlebem do Polski.
    > To samo dotyczy Niemców.

    > zarabia
    > dobe
    >
    > Ja widze to samo tylko różnimy się chyba oceną dlaczego tak jest i
    > sposobem
    > zmiany.
    > Ja nie widze innej możliwości zmiany niż zlikwidowanie płacy minimalnej i
    > nie wypłacanie wogóle kuroniówki z kasy państwowej.

    moglo by tak byc ale wtedy mnielibysmy indie. a w niemczesch jest problem
    dlatego ze dawali za duzy social i kiedy przybyli imigranci za duzo
    dostawali a za malo pracowali (o ile pracowal). pozatym jak by nie bylo
    minimalnej stawki to bys robil jak niewolnik (zreszta z taka minimalna jak
    jes teraz to tez).

  • 43. Data: 2005-07-24 20:15:48
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 24-07-2005 o 21:54:43 Tofifik <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>
    napisał:

> [...]
    > dostawali a za malo pracowali (o ile pracowal). pozatym jak by nie bylo
    > minimalnej stawki to bys robil jak niewolnik (zreszta z taka minimalna

    Swoje rzygowiny myślowe zostaw dla siebie.

  • 44. Data: 2005-07-24 20:23:14
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sufo8mpg0ohrn9@donkichot...

    > Swoje rzygowiny myślowe zostaw dla siebie.

    Czy mozesz mi wyjasnic, czym przedpisca zasluzyl na taka agresywna i
    pogardliwa reakcje z Twojej strony?

    I.

  • 45. Data: 2005-07-24 20:31:01
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 24-07-2005 o 22:23:14 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał
    > w wiadomości news:op.sufo8mpg0ohrn9@donkichot...

    > Czy mozesz mi wyjasnic, czym przedpisca zasluzyl na taka agresywna i
    > pogardliwa reakcje z Twojej strony?

    Ortografia, interpunkcja - mało ważne.
    Ostatnie zdanie jest kluczowe.

    Cała wypowiedź to po prostu przejaw pewnych preferencji: pisanie _zamiast_
    myślenia.

  • 46. Data: 2005-07-24 20:40:20
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sufpxziy0ohrn9@donkichot...

    > Ortografia, interpunkcja - mało ważne.
    > Ostatnie zdanie jest kluczowe.
    >
    > Cała wypowiedź to po prostu przejaw pewnych preferencji: pisanie _zamiast_
    > myślenia.

    Wyrazil poglad. Jesli ktos wyraza poglad bez bluzgow, to niezaleznie od
    opinii na temat wartosci merytorycznej jego pogladu nalezy co najwyzej
    spokojnie uargumentowac, dlaczego uwaza sie to za bzdure.

    Przepraszam, ze wchodze w role samozwanczego moderatora, ale denerwuje mnie,
    jak poziom dyskusji i kultury na grupie zanizaja osoby, ktore moglyby go
    podtrzymywac.

    I.

  • 47. Data: 2005-07-24 20:49:36
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 24-07-2005 o 22:40:20 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    napisał:

    > Przepraszam, ze wchodze w role samozwanczego moderatora, ale denerwuje
    > mnie, jak poziom dyskusji i kultury na grupie zanizaja osoby, ktore
    > moglyby go podtrzymywac.

    Porzucając meritum, doceniam ninejszym profesjonalizm powyższego akapitu i
    przyjmuję przekaz do wiadomości ;)

  • 48. Data: 2005-07-25 05:44:33
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:dc0rm3$94o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jak by nie bylo minimalnej stawki to bys robil jak niewolnik (zreszta z
    taka minimalna jak
    > jes teraz to tez).

    Czyli sam przyznajesz, ze stawka minimalna nie ma wpływu na wielkosc
    zarobku.
    Więc jak myślisz? Co ma taki wpływ?

    vertret

  • 49. Data: 2005-07-25 20:44:10
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Pionier" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    "Zabrać biednym dać bogatym takie jest zbójeckie prawo" o to Ci
    chodzi??? /Pionier

    Zajrzyj tu jak sie nauczysz liczyć.

    vertret

  • 50. Data: 2005-07-26 21:02:21
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

> [...]
    wiadomości news:op.sufo8mpg0ohrn9@donkichot...

    > Swoje rzygowiny myślowe zostaw dla siebie.

    no sorry koles, ale ty z tym poslem to sie dobrales... nie powiem jak bo
    jeszcze ktos sie obrazi... no i sorry ale czepic sie pisowni to tylko... nie
    powiem kto... sie na tej grupie czepia. tu chodzi o poglady, argumenty, a
    nie takie trolowanie ktore tu urzadzasz.
    p.s. ty samodzielnie myslisz?! to chyba zart. pozatym kto samodzielnie mysli
    nie popiera ....