PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy 6200 brutto dla obieżyświata to kiepska norma?

  • 1. Data: 2009-01-17 16:05:35
    Temat: Czy 6200 brutto dla obieżyświata to kiepska norma?
    Od: X <r...@o...pl>

    6200 brutto plus delegacje 2tyg/mies w EUR.Doradztwo, audyt finansowy.
    Ok. 8-10 wyjazdów zagranicznych rocznie. Praca ciekawa ale męcząca. Tu
    pytanie: gdzie dalej się rozwijać? Iść na kontrolera finansowego?

  • 2. Data: 2009-01-17 16:08:07
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia sobota, 17 stycznia 2009 17:05, człowiek imieniem X <r...@o...pl>
    zamieścił wiadomość <gksvke$tvd$1@217.76.112.12> o treści:

    > gdzie dalej się rozwijać? Iść na kontrolera finansowego?
    Doradztwo, konsulting

  • 3. Data: 2009-01-18 07:50:52
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 6200 brutto plus delegacje 2tyg/mies w EUR.Doradztwo, audyt finansowy. Ok.
    > 8-10 wyjazdów zagranicznych rocznie. Praca ciekawa ale męcząca. Tu
    > pytanie: gdzie dalej się rozwijać? Iść na kontrolera finansowego?

    Czyli od stycznia do października lekko ponad 4 tys netto, potem mniej.
    IMHO bez rewelacji. Albo negocjowac albo szukac rozwoju (finansowego) na
    stanowiskach zarządzających. Tam tyle zarobisz jako absolutne minimum nie
    ruszajac tylka z miejsca do tego beda dochodzic bonusy: samochod do pelnej
    dyspozycji, na pewnych stanowiskach z kierowca, dodatki placowe i
    pozaplacowe, wieksze mozliwosci dalszego rozwoju i wieksza niezaleznosc. Ta
    kwota to absolutne minimum - zazwyczaj w gre beda wchodzic na starcie kwoty
    7900 - 8500 brutto, potem powinno byc lepiej.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-01-18 10:24:22
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Jackare napisał:
> [...]
    > Ta kwota to absolutne minimum - zazwyczaj w gre beda wchodzic na starcie
    > kwoty 7900 - 8500 brutto, potem powinno byc lepiej.

    Rok temu odmówiłem propozycji za 9000 brutto w innym miescie.
    Zaplacilbym za mieszkanie i wyszloby to samo co teraz...
    Jesli chodzi o ten rok, to bedzie ponad 4000 netto przez caly rok (w
    koncu progi podatkowe poszly znaczaco w gore i nie oczekuje obnizki
    netto w ostatnim kwartale tak jak to bylo jeszcze w 2008 r.

  • 5. Data: 2009-01-18 11:21:09
    Od: X <r...@o...pl>

> [...]

    > Ta kwota to absolutne minimum - zazwyczaj w gre beda wchodzic na starcie
    > kwoty 7900 - 8500 brutto, potem powinno byc lepiej.

    Tyle że szukać pracy jak obecnie w wielkich korporacjach? To
    najpewniejsze w czasach kryzysu chyba...

  • 6. Data: 2009-01-18 16:28:51
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    > Tyle że szukać pracy jak obecnie w wielkich korporacjach? To najpewniejsze
    > w czasach kryzysu chyba...

    Tego nie jestem w stanie stwierdzić. Szukać w firmach które się rozwijają i
    mają pewne długofalowe relacje (projekty) z klientami lub dużych
    organizacjach o pewnej pozycji, np firmy obsługujące administrację i spółki
    państwowe typu Orlen czy Kompania Węglowa, centrale banków, duże stabilne
    spółki państwowe z silnymi związkami zawodowymi.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2009-01-20 23:48:32
    Od: "pp" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli od stycznia do października lekko ponad 4 tys netto, potem mniej.
    > IMHO bez rewelacji. [...]

    tip: w 2009 obowiązują nowe progi podatkowe..