PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a wstawienie sie do sądu

  • 1. Data: 2009-01-14 14:35:29
    Temat: praca a wstawienie sie do sądu
    Od: u...@y...com

    Dostałem wezwanie do sądu jako świadek, czy przysługuje mi wolne z
    tego powodu?

  • 2. Data: 2009-01-14 14:52:51
    Temat: Re: praca a wstawienie sie do sądu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 06:35:29 -0800 (PST), u...@y...com napisał(a):

    > Dostałem wezwanie do sądu jako świadek, czy przysługuje mi wolne z
    > tego powodu?

    Tak, ale bezpłatne. W sądzie składasz wniosek o zwrot utraconych
    przychodów.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2009-01-14 17:05:20
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    u...@y...com pisze:
    > praca a wstawienie sie do sądu

    proponuję się w sądzie nie wstawiać, bo jak stan spożycia to i izba
    wytrzeźwień.... za dużo nieprzyjemności

    > Dostałem wezwanie do sądu jako świadek,czy przysługuje mi wolne z tego
    > powodu?

    jedna z wykładni:
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=20290

    (hint: google, hasło "urlop do sądu", dwa kliknięcia i tyle)