PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na stacji paliw - jakie warunki?

  • 1. Data: 2009-01-15 11:43:53
    Temat: Praca na stacji paliw - jakie warunki?
    Od: "Wadim" <R...@w...pl>

    Zastanawiam sie nad praca na kasie na stacji benzynowej zagranicznej firmy.
    Jakie warunki panuja na markowych stacjach. Czy jest gola pensja czy sa
    jakies bonusy, procent od obrotu (sklep, bar)? Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2009-01-15 16:45:59
    Temat: Re: Praca na stacji paliw - jakie warunki?
    Od: "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl>

> [...]
    > firmy. Jakie warunki panuja na markowych stacjach. Czy jest gola pensja
    > czy sa jakies bonusy, procent od obrotu (sklep, bar)? Z gory dzieki za

    Dawniej premia za obrót na sklepie, o reszcie nic nie słyszałem.

    B.Z.

    --
    http://bolivar.cal.pl

  • 3. Data: 2009-01-15 18:06:07
    Od: "vector" <v...@t...com>

    Użytkownik "Wadim" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie warunki panuja na markowych stacjach. Czy jest gola pensja czy
    > sa jakies bonusy, procent od obrotu (sklep, bar)? Z gory dzieki za

    Stanie po 12 godzin w świątek, piątek niedziela, nocki. Kasowanie za
    paliwo, obsługa sklepu, totolotka, sprzedaż parówek i czego tam jeszcze,
    do tego spacerki na dwór bo ktoś tankuje gaz. Praca naprawdę godna
    polecenia

  • 4. Data: 2009-01-15 19:35:37
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "vector" <v...@t...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > paliwo, obsługa sklepu, totolotka, sprzedaż parówek i czego tam jeszcze,
    > do tego spacerki na dwór bo ktoś tankuje gaz. Praca naprawdę godna
    Ale i takie rzeczy ktoś musi robić . Myślisz że śnieg na chodniku sam się
    nad ranem usunie ?

  • 5. Data: 2009-01-16 06:15:05
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

> [...]
    > Jakie warunki panuja na markowych stacjach. Czy jest gola pensja czy sa
    > jakies bonusy, procent od obrotu (sklep, bar)? Z gory dzieki za pomoc.

    Wiele firm stosuje pełną odpowiedzialność materialną za towar w sklepie przy
    stacji. Odpowiedzialność jest zbiorowa - obciążenie spowodowane stratami
    (które podobno zawwsze są) jest dzielone na wszystkich pracowników.
    Siostra mojego kolegi miała stałą, gołą pensję, ale nie była to stacja tzw
    "markowa" tylko taka mała prywatna "no name"
    Z tymi "markowymi" stacjami też jest różnie, np stacje Statoil należą
    bezpośrednio do Statoil a stacje BP czy Orlenu to w znakomitej większości
    franchizing lub ajencja, więc de facto pracując na takiej stacji pracuje się
    w firmie pana Janka Kowalskiego a nie w BP.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-01-16 12:42:05
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sklepie przy stacji. Odpowiedzialność jest zbiorowa - obciążenie
    > spowodowane stratami (które podobno zawwsze są) jest dzielone na

    Dotyczy to również odpowiedzialności za przyjęcie fałszywych pieniędzy,
    które podobno dość często się zdarzają.

    > Z tymi "markowymi" stacjami też jest różnie, np stacje Statoil należą
    > bezpośrednio do Statoil a stacje BP czy Orlenu to w znakomitej
    > większości franchizing lub ajencja

    to samo chyba dotyczy shella i bliskiej

    e.

  • 7. Data: 2009-01-17 11:11:12
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    vector pisze:
> [...]
    > paliwo, obsługa sklepu, totolotka, sprzedaż parówek i czego tam jeszcze,
    > do tego spacerki na dwór bo ktoś tankuje gaz. Praca naprawdę godna

    No i dodatkowo prowadzenie sklepu monopolowego, gdzie najbliżej kupię
    alko o 23:45 - na Statoilu :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl