PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutentyczne wynagrodzenia w Warszawie

  • 1. Data: 2004-05-01 05:48:19
    Temat: Autentyczne wynagrodzenia w Warszawie
    Od: "Grupmen" <g...@3...net>

    W Warszawie:

    Pracownik w niedużym sklepie sportowym, brak świadczeń socjalnych, praca w
    godz 11:00-19:30, w soboty 10:00-14:00, ruch klientów raczej nieduży, wiek
    22 lata, staż pracy 1 rok - 950 zł netto

    j.w. ale dziewczyna studentka: 790 netto

    Biurmen, 7 lat pracy, praca typowo biurowa, tworzenie papierów,
    korespondencja, rozmowy telefoniczne, czasem załatwienie czegoś na mieście,
    agencja pośrednictwa pracy, gadanie po angielsku - 2000zł - 2200 zł netto
    (wynagrodzenie kombinowane, pół na etat, pół na umowę zlecenie od "innego
    pracodawcy")

    Grupmen

  • 2. Data: 2004-05-01 10:38:51
    Temat: Re: Autentyczne wynagrodzenia w Warszawie
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

    > Biurmen,

    Biurwoman:), w Krakowie

    > 7 lat pracy,

    2 lata pracy

> [...]
    > (wynagrodzenie kombinowane, pół na etat, pół na umowę zlecenie od "innego

    wszystko to samo plus wymierna pomoc w ksiegowosci,
    w miesiacach, gdy pracy jest naprawde duzo ok. 1000 netto.

    Moze ktos szuka takiej biurwoman za warszawskie pieniazki?:)

    pozdrawiam,
    Joan

  • 3. Data: 2004-05-05 11:09:50
    Od: a...@o...pl

    > Biurwoman:), w Krakowie

    Biurwoomen w Płocku

    > 2 lata pracy

    10 lat pracy

  • 4. Data: 2004-05-05 11:11:18
    Od: a...@o...pl

    > Biurwoman:), w Krakowie

    Biurwoomen w Płocku

    > 2 lata pracy

    10 lat pracy

> [...]
    > w miesiacach, gdy pracy jest naprawde duzo ok. 1000 netto.
    >
    > Moze ktos szuka takiej biurwoman za warszawskie pieniazki?:)

    wszystko to samo tylko plus znajomość księgowości i rachunkowowści, praca po
    godzinach (7-22)

    gdzie sprawiedliwość i uczciwość?

  • 5. Data: 2004-05-05 16:27:29
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Sat, 01 May 2004 12:38:51 +0200, kuku wrote:

    > Moze ktos szuka takiej biurwoman za warszawskie pieniazki?:)

    Żaden zysk, jeśli odliczyć koszty przeprzowadzki i życia w 100lycy
    (pomijam np. moją osobistą niechęć do tego miejsca ;) )

    --
    Pozdrawia m.

  • 6. Data: 2004-05-06 07:32:57
    Od: "Infi" <p...@h...com>

    3 lata temu (zanim wyjechalem do USA), moja placa w Wa-wie: 8000 zl brutto.
    Zawod: programista, majac 22 lata i ukonczone studia wyzsze.

  • 7. Data: 2004-05-06 08:10:54
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Infi wrote:
    > 3 lata temu (zanim wyjechalem do USA), moja placa w Wa-wie: 8000 zl brutto.
    > Zawod: programista, majac 22 lata i ukonczone studia wyzsze.

    Grzegorz,

    Juz tak sie nie chwal, wtajemniczeni wiedza dlaczego : ))

    PS.
    Ale odpowiadac POD cytatem to Cie nie nauczyli?

    PS.2.
    Jak juz sie czepiam to do konca : ))
    Nasza strona WWW juz Cie przestala obchodzic?
    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-05-06 08:20:28
    Od: "Infi" <p...@h...com>

    > Juz tak sie nie chwal, wtajemniczeni wiedza dlaczego : ))
    Czym sie tu chwalic? To bylo 3 lata temu. Przeciez nie napisalem ile teraz
    zarabiam ;-)

    > PS.
    > Ale odpowiadac POD cytatem to Cie nie nauczyli?
    A bo uzywam jakiegos smiesznego niusy.onet.pl bo news.tpi.pl stad nie dziala.
    Jak tu posta klepac po omacku w takim malym okienku ;-))

    > PS.2.
    > Jak juz sie czepiam to do konca : ))
    > Nasza strona WWW juz Cie przestala obchodzic?
    Nie przestala tylko mi dostep ciagle odcinacie. Za kazdym razem jak sie haslo
    zmienia to wysylam maile do admina, on mnie odsyla do kogos innego, ktos inny
    nie wie dlaczego itd. Dwa razy zdzierzylem ale za trzecim dalem juz sobie
    spokoj. Ani na WWW ani na webmaster@... nie mam dostepu. I jak tu pracowac gdy
    nikt o mnie tam nie pamieta?

  • 9. Data: 2004-05-06 11:04:38
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Infi wrote:

    > Czym sie tu chwalic? To bylo 3 lata temu. Przeciez nie napisalem ile teraz
    > zarabiam ;-)

    Nie pisz tylko zalatw koledze prace : )))

    > A bo uzywam jakiegos smiesznego niusy.onet.pl bo news.tpi.pl stad nie dziala.
    > Jak tu posta klepac po omacku w takim malym okienku ;-))

    Jak nie masz to zaloz konto na Onecie.
    A pozniej skonfiguruj sobie jakakolwiek przegladarke do newsow.

> [...]
    > nie wie dlaczego itd. Dwa razy zdzierzylem ale za trzecim dalem juz sobie

    Na webmaster@... zdaje sie nikt nie ma dostepu.
    Ktos zapomnial haslo : ))
    O ile sie nie myle, to podmienilem link na stronie na jakis inny i ktos
    to odbiera.
    Haslo do WWW powinny znac w tej chwili minimum 4 osoby.
    Opiekun calosci, admin serwera, opiekun serwera i ja : ))
    Strone uaktualniam ale w tej chwili to powinna byc porzadnie odswiezona.
    Aczkolwiek miala byc nowa, zupelnie inna wersja.
    Pewnie znowu na wielkich planach sie skonczylo : ((
    --
    Robert