PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niemcy

  • 1. Data: 2004-04-30 16:18:23
    Temat: Niemcy
    Od: "artur kaluzniak" <a...@n...pl>

    Wiecie może ile zarabia programista z Polski w Niemczech?

  • 2. Data: 2004-04-30 16:46:56
    Temat: Re: Niemcy
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Wiecie może ile zarabia programista z Polski w Niemczech?

    taki od programowania magnetowidu? Sprecyzuj

    www.polonia-it.org - tam sie moze czegos dowiesz, ale pytaj dokladniej.

    F.M.T

  • 3. Data: 2004-05-04 06:22:26
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Firma z Niemiec proponowała mi pracę za ok. 1300 Euro. Bazdy danych, obsługa
    przedsiębiorstw itp.
    Tomi

    Użytkownik "artur kaluzniak" <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:c6tu8b$pbf$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-05-04 13:04:25
    Od: Full Name <d...@o...pl>

    On Tue, 4 May 2004 08:22:26 +0200, "Tomi" <t...@w...pl> wrote:

> [...]

    pytanie zadane jest blednie - powinno byc:

    wiecie moze ile zarabia programista w Niemczech?

    no chyba, ze koniecznie chcesz robic za murzyna (nie obrazajac kolegow
    z afryki)

    >Firma z Niemiec proponowa?a mi prac? za ok. 1300 Euro. Bazdy danych, obs?uga
    >przedsi?biorstw itp.

    1300EUR? to chyba tygodniowa stawka?

    eh - sam pare miesiecy pracowalem "dla niemcow" za grosze - ale
    wybitnie nie odpowiada mi takie traktowanie - teraz bede pracowal dla
    Anglikow za przyzwoite pieniadze!

  • 5. Data: 2004-05-05 17:05:53
    Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx>

    Dnia Tue, 4 May 2004 08:22:26 +0200, Tomi <t...@w...pl> napisał:

    > Firma z Niemiec proponowała mi pracę za ok. 1300 Euro. Bazdy danych,
    > obsługa
    > przedsiębiorstw itp.
    > Tomi

    Hmm... a co robily przykladowe programy, ktore pisales? I co rozumiesz pod
    programem do "obslugi przedsiebiorstw"?

    --
    [S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
    szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]