PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutentyczne wynagrodzenia w WarszawieRe: Autentyczne wynagrodzenia w Warszawie
    From: "Infi" <p...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Autentyczne wynagrodzenia w Warszawie
    Date: 6 May 2004 10:20:28 +0200

    > Juz tak sie nie chwal, wtajemniczeni wiedza dlaczego : ))
    Czym sie tu chwalic? To bylo 3 lata temu. Przeciez nie napisalem ile teraz
    zarabiam ;-)

    > PS.
    > Ale odpowiadac POD cytatem to Cie nie nauczyli?
    A bo uzywam jakiegos smiesznego niusy.onet.pl bo news.tpi.pl stad nie dziala.
    Jak tu posta klepac po omacku w takim malym okienku ;-))

    > PS.2.
    > Jak juz sie czepiam to do konca : ))
    > Nasza strona WWW juz Cie przestala obchodzic?
    Nie przestala tylko mi dostep ciagle odcinacie. Za kazdym razem jak sie haslo
    zmienia to wysylam maile do admina, on mnie odsyla do kogos innego, ktos inny
    nie wie dlaczego itd. Dwa razy zdzierzylem ale za trzecim dalem juz sobie
    spokoj. Ani na WWW ani na webmaster@... nie mam dostepu. I jak tu pracowac gdy
    nikt o mnie tam nie pamieta?