PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolne na życzenie

  • 1. Data: 2004-04-30 17:34:27
    Temat: wolne na życzenie
    Od: "cris" <c...@w...pl>

    Witam,
    czy w świetle przepisów prawa realne jest "zarządanie" 1 do 2 dni wolnego
    na życzenie pracownika? A jeżeli tak czy konieczne jest uzasadnienie? Czy
    niezbędna jest zgoda przełożonego?

    pozdrawiam
    cris

  • 2. Data: 2004-04-30 18:27:30
    Temat: Re: wolne na życzenie
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "cris" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy w świetle przepisów prawa realne jest "zarządanie" 1 do 2 dni wolnego
    > na życzenie pracownika?

    Tak.

    >A jeżeli tak czy konieczne jest uzasadnienie?

    Nie

    > Czy
    > niezbędna jest zgoda przełożonego?

    Nie.
    Dzwonisz rano do firmy i informujesz przełożonego, że bierzesz dzień
    wolnego. To wszystko.
    Oczywiście zgodnie z kp przełożony może Cię odwołać z urlopu no ale najpierw
    musi Cię jakoś złapać :)

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2004-04-30 18:50:26
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

> [...]
    > wolnego. To wszystko.
    > Oczywiście zgodnie z kp przełożony może Cię odwołać z urlopu no ale

    Dodam jeszcze, ze takich dni urlopu na zadanie przysluguje Ci tylko 4/rok.

    Joan

  • 4. Data: 2004-05-01 15:49:16
    Od: "cris" <c...@w...pl>

    "kuku" <k...@g...pl> wrote in message
    > najpierw
    > >
    > Dodam jeszcze, ze takich dni urlopu na zadanie przysluguje Ci tylko
    4/rok.

    Dzięki za informacje! Czy moglibyście mnie jeszcze uświadomić jaki jest na
    to "paragraf"? Może jakiś odnośnik do strony lub choćby wskazówka gdzie
    szukać?

    pozd
    cris

  • 5. Data: 2004-05-01 16:06:29
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-01 17:49, osoba przedstawiająca się jako "cris" napisała co
    następuje:

    > Dzięki za informacje! Czy moglibyście mnie jeszcze uświadomić jaki jest na
    > to "paragraf"? Może jakiś odnośnik do strony lub choćby wskazówka gdzie
    > szukać?

    http://www.oip.pl/krakow/Porady%20prawne.htm#Urlop

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 6. Data: 2004-05-02 17:10:58
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, p...@h...pl says...

    > Nie.
    > Dzwonisz rano do firmy i informujesz przełożonego, że bierzesz dzień
    > wolnego. To wszystko.

    I to jest jeden z argumentow, aby nie zatrudniac ludzi na podstawie umow
    o prace.

    ..:: fabio