PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50 latkowie w nowej rzeczywistośći

  • 11. Data: 2003-01-16 10:21:24
    Temat: Re: 50 latkowie w nowej rzeczywistośći
    Od: "duzy" <d...@g...net.pl>

    Użytkownik Ania <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b04bld$pg9$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Miki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sie

    "Również czytalam tą opowiazdkę i stwierdzam że Polacy nigdy nie nie
    szukali i nie będą szukać Nowego Sera, bo oni czekają aż ser sam donich
    przyjdzie.
    Niestety
    Ania "

    i to pisze kobita zyjaca w kraju z blisko 20% bezrobociem . doc.hab.inz.mgr
    ekonomii ania po glebokich badaniach nad sprawa bezrobocia w polsce doszla
    do wniosku ze ludziom nie chce tu sie szukac pracy i czekaja na telefon od
    pracodawcy, zeby laskawie sie na nia zgodzic. Proponuje przyznac anulce
    nagrode anty-nobla czyli wymyslony przez A.Nobla dynamit, ktory
    prawdopodobnie anulka sadzac z toku myslowego wezmie za świeczke i tym samym
    uwolni swiat od swych blyskowtliwych badan i przemyslen :) hehe

  • 12. Data: 2003-01-16 16:26:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > i dpoki rzad nie podejmie kompleksowych dzialan to bedzie jeszcze
    > gorzej.

    ja tam widze to troche inaczej - nie obwiniam rzadu za to, ze jest
    zle 18-20 latkom, beznadziejnie 50 latkom, jako-tako jeszcze 25-35
    latkom. Rzad winny jest ze wogule jest zle.

    a co do 50 latkow, no cuz. Ktory 50latek majacy wplyw na zatrudnienie
    zatrudnia 50latkow? Nie znam. Wszyscy szukaja tych genialnych
    wyksztlconych i doswiadczonych 25 latkow. A potem sa zdziwni, ze
    nikt ich nie chce. Nie to, zebym mial do kogos zal (bo wciaz mi blizej do
    25latkow niz do 50cio), ale mowiac szczerze nie sadze, zeby absolwencji
    czy 30 latkowie w swoich biznesach tworzyli miejsca pracy dla duzo
    starszych od siebie osob - chocby dlatego, ze bardzo ciezko jest
    prowadzic rozmowe rekrutacyjna z kims, kto ma zupelnie inna historie zycia,
    inne doswiadczenia zyciowe, nie kapuje dowcipow filmowo-jakichstam
    i jest ,,po prostu'' w wieku rodzicow (zeby nie powiedziec tesciowej),
    trudno uznac, ze kims takim bedzie _latwo_ kierowac a czy chocby sie
    skomunikowac...
    Ale z pewnoscia _jest_ miejsce na rynku dla firm kazdego przekroju wiekowego,
    tylko to Ci _jeszcze pracujacy_ 50cioletni musza pomyslec o swoim pokoleniu.

    pozdrawiam

    romekk

  • 13. Data: 2003-01-17 03:24:09
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> writes:

    > ja tam widze to troche inaczej - nie obwiniam rzadu za to, ze jest
    > zle 18-20 latkom, beznadziejnie 50 latkom, jako-tako jeszcze 25-35
    > latkom. Rzad winny jest ze wogule jest zle.

    no to wlasnie to mialam na mysli - a z tego, ze w ogole sytuacja
    ekonomiczna jest zla, wynika ze jest takie bezrobocie.

> [...]
    > wyksztlconych i doswiadczonych 25 latkow. A potem sa zdziwni, ze
    > nikt ich nie chce. Nie to, zebym mial do kogos zal (bo wciaz mi blizej do

    fakt.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net